Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان قدس گفت: لازم است، برای تحقق شعار سال ، قرارگاه ملی اشتغال و تولید راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس با موضوع بررسی راهکارهای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ (تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها) با حضور امام جمعه و  اعضای این شورا در مصلی شهرستان قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجه الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این جلسه گفت: در جهت تحقق شعار سال قرارگاه ملی اشتغال و تولید در کشور راه‌اندازی شود.
وی افزود: در شهرستان ستاد ویژه پیگیری شعار سال تشکیل و نسبت به بررسی موانع تولید و حمایت از تولید کنندگان اقدامات لازم انجام شود.
امام جمعه شهرستان قدس همچنین به اجرای طرح پدافند غیرعامل خانواده با شعار "هر خانواده یک شغل" و با محوریت مساجد و بصورت آموزش محور تاکید کرد و اظهار داشت:باید تفاهم نامه ای بین امور مساجد،بسیج ، کمیته امداد و مرکز آموزش فنی حرفه ای تنظیم شود تا به جوانان و حتی زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست مهارت های فنی آموزش داده شود و هر خانواده حداقل یک شغل داشته باشد که باعث مقاومت و مصونیت خانواده خواهد بود .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس همچنین به تشکیل کارگروه نخبگان،  ایجاد مراکز نیکوکاری اشتغال و مجمع خیرین اشتغال در سال جاری اشاره و اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح ها در جهت تحقق شعار سال قدم های مثبتی برداشته شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه شورای فرهنگ عمومی تحقق شعار سال تحقق شعار سال شهرستان قدس امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان