Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@18:32:26 GMT

فتونیوز/ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ همچنان تعطیل

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۵۰۹

فتونیوز/ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ همچنان تعطیل

ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که مسئولیت برگزاری جلسات آن بر عهده اسحاق جهانگیری است، در اوج نیاز کشور برای مبارزه با رانت و سودجویی های منجر به مفساد اقتصادی، ۷۰۰ روز است که عملا تعطیل شده و جلسه ای ندارد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که مسئولیت برگزاری جلسات آن بر عهده اسحاق جهانگیری است، در اوج نیاز کشور برای مبارزه با رانت و سودجویی های منجر به مفساد اقتصادی، ۷۰۰ روز است که عملا تعطیل شده و جلسه ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال معاون اول رئیس جمهور باید به طور شفاف دلیل برگزار نشدن جلسات ستاد هماهنگی مبارزه با مفساد اقتصادی را اعلام کند تا مردم بدانند چه کسی مانع برخورد جدی با فساد است و چرا جلسات این ستاد در این شرایط مهم برگزار نمی‌شود؟

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست برخط ایده پردازی با موضوع فرصت‌های هفته جمعیت امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور حجت الاسلام رسول ساکی دبیر مجمع فعالان جمعیت کشور و حجت الاسلام محمد مجید دایی دایی، ایده‌پرداز و طراح سامانه دعوت برگزار می‌شود.

نشست مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ به صورت برخط از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam برگزار می‌شود.

کد خبر 6094326 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه