Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:24:00 GMT

بستری ۱۲۱ بیمار کرونایی جدید در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۰۴۰

بستری ۱۲۱ بیمار کرونایی جدید در گیلان

حیدر زاده از بستری ۱۲۱ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی گیلان خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز (یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عدم توجه به هشدارهای بهداشتی وضعیت بحرانی را در گیلان فراهم می کند.‌



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان ایتکه مسافران در تعطیل عید فطر به گیلان سفر نکنند گفت: در حال حاضر ۵۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

حیدرزاده اذعان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند.



وی  افزود: ۱۱۷ بیمار به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۱۹ نفرشان طی شبانه روز گذشته بستری شدند.

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا استفاده از ماسک، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از هرگونه تجمع و دورهمی است از شهروندان خواست فقط در مواقع ضروری از خانه خارج شوند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهداشت و درمان بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد

ایسنا/فارس معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت لامرد از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان، خبر داد.

یعقوب رضایی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت:‌ با هدف تامین امنیت غذایی، بازرسی های متعدد و مستمر در دستور کار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد که در همین راستا، با بازرسی‌های انجام شده در چند روز گذشته بیش از ۲۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی از مرکز بهداشت شهرستان لامرد از تمام اصناف و شهروندان خواست با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه، یاریگر کارشناسان بهداشت، در اجرای دستورالعمل های بهداشتی باشند.

رضائی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم