Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:55:02 GMT

رایزنی‌ها به صورت فشرده در وین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۲۵۶

رایزنی‌ها به صورت فشرده در وین ادامه دارد

در پی تأکید صورت گرفته در کمیسیون مشترک در خصوص تسریع روند گفت‌وگوها، روز گذشته و امروز رایزنی‌ها میان هیأت‌های ایران و گروه 1+4 به صورت مستمر و فشرده ادامه دارد.

به گزارش برنا، در پی تأکید صورت گرفته در کمیسیون مشترک در خصوص تسریع روند گفت‌وگوها، روز گذشته و امروز رایزنی‌ها میان هیأت‌های ایران و گروه 1+4 به صورت مستمر و فشرده ادامه یافته و دیدارهایی میان عراقچی رئیس هیأت ایرانی و سایر روسای هیأت‌ها از جمله چند دیدار با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس خارجی اتحادیه اروپا و نشستی چهارجانبه با سه کشور اروپایی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مذاکرات در سطح کارشناسی نیز هم در قالب کارگروه‌های سه‌گانه تحریمی، هسته‌ای و ترتیبات اجرایی و هم به صورت دو و چندجانبه پیگیری شده است.

در همین چارچوب، روز گذشته دیدارهای دوجانبه‌ای میان هیأت‌های کارشناسی ایران با هیأت‌های روسی و چینی برگزار شد.

امروز هم نشست کارشناسی دوجانبه‌ای میان هیأت‌های ایران و روسیه برگزار شد.

گفت‌وگوهای روز گذشته تا اواخر شب ادامه داشت و امروز نیز طرفین با ادامه رایزنی‌ها تلاش خواهند کرد اختلافات بر سر متون را تا حد امکان کاهش دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران معاون اتحادیه اروپا کارشناسی ایران و روسیه وین برجام کمیسیون مشترک میان هیأت رایزنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • رایزنی گروسی و اسلامی در اصفهان
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا