Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود قاسم نژاد روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: بسیجیان در برهه های مختلف و در مشکلات گوناگون جامعه، لیاقت خود را نشان داده اند و در ۸ سال دفاع مقدس با دشمنان جنگیدند و در عرصه های مختلف دیگر که نیاز به حضور بسیج بود، بدون چشمداشت مالی و با انگیزه خدمت در صحنه ها حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی دیگر از خصوصیات بارز بسیجیان، ارتباط خوب این قشر با اقشار مختلف جامعه است که نمونه بارز آن را می توان  شهید قاسم سلیمانی از بسیجیان ماندگار تاریخ ایران دانست.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بیان کرد: سردار سلیمانی ارتباط بسیار خوبی با اقشار مختلف مردم داشت و ارتبط خوب این سردار بزرگ با عامه مردم و نوع نگرش نسبت به مردم، آنقدر زیبا و ساده بود که همه را جذب می کرد.

قاسم نژاد اضافه کرد: ما باید با رفتار و تفکر بسیجی خود همه جامعه را جزو خانواده خود ببینیم و از سوی دیگر با پیشرفت جامعه، باید توانایی جواب دادن به سئوالات را داشته باشیم و از سئوالات مطروحه ناراحت نشویم چون هدف و تفکر بسیجی این است که جوابگوی سئوالات اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان باشیم تا نیروهای بیشتری جذب بسیج شوند.

وی همچنین به انتخابات پیش رو نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ما سه انتخاب را پیش رو داریم که شامل انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس است که در گیلان ۶۰ هزار نیرو برای برگزاری آن فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شعبات در نظرگرفته شده برای اخذ رای در  ۲۸ خرداد ماه ، تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این انتخابات در کمال سلامت ، امنیت و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود و از یکسو باید  شرایط  برای حضور حداکثری مردم فراهم آوریم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در خصوص معارفه رئیس جدید سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه فردی از همین مجموعه که در پست های گوناگون زحمت کشیده به عنوان رئیس جدید انتخاب شده که این امر در جامعه بسیار موثر است چون باید از وجود افرادی که سالها در مجموعه ای زحمت کشیده و تجربه کسب می کنند ،  بهره برد.

  مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان با حضور مسئولان، مدیران و فرماندهان قرارگاه ها و بسیجیان  استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد که در نهایت رضا رنجبر به عنوان رئیس جدید سازمان بسیح ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان معرفی و از زحمات دو ساله عباس حسینی تقدیر شد.

برچسب‌ها رشت نیروی قدس سپاه پاسداران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت نیروی قدس سپاه پاسداران گیلان رشت نیروی قدس سپاه پاسداران گیلان اخبار کنکور سپاه قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این نا امیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت‌گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی طی سخنانی در این دوره اظهار داشت: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت رسانی بهتر به مردم است، مردمی که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمانها وفادار هستند.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت مقام معلم و کارگر و اشاره به اینکه اینان دو قشر خدوم نظام و انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد : معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب حرکت می کنند.

غیاثی خاطرنشان کرد: در مسئله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که مقام معظم رهبری فرمودند: «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ این یعنی همان الگوی بسیج، این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم معظم له باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات ، تصریح کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

احمد زارعی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) نیز ضمن بزرگداشت مقام معلم و نیز هفته کار و کارگر، اظهار داشت: فلسفه این مراسم به عنوان دوره آموزشی و توانمندسازی فرماندهان بسیج ادارات یک نگاه کاملاً تخصصی در حوزۀ تعریف کار در جهت وظیفه مشترک با تسهیل امور مردم در ادارات، بیان دیدگاه‌ها، تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی دولتی است.

زارعی با تأکید بر رفع مشکلات و مسئله‌ها کمک و خدمت رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: فرماندهان بسیج در ادارات حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و پایه مهم آن فقط مردم می‌باشند که هدف اصلی از این دوره های آموزشی تبیین مشارکت و جلب رضایت مردم است.

وی بیان کرد: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین است که مردم عزیز از آن محرومند و برای جهت نیل به سمت تعالی و پیشرفت با استفاده از ظرفیت درون سازمانی که اعضای بسیج ادارات در واقع همان کارکنان، مسئولان، معاونین و کارشناسان خود دستگاه‌هاست، دارد.

گفتنی است؛ دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه های هفت گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • معاون استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه