Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@01:34:08 GMT

امکان ثبت نام مجدد در آزمون ارشد فراهم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۸۶۱

امکان ثبت نام مجدد در آزمون ارشد فراهم شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:با توجه به مصوبه جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و با توجه به تعویق صورت گرفته در این آزمون امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه ۲۱ تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت بر روی سایت این سازمان  قرار میگیرد و این متقاضیان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل، ویرایش آنها اقدام کنند.

زرین اظهار کرد: همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که آنها نیز در بازه زمانی فوق، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحیه آن، بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در تاریخ های ۶،۷ و ۸ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

پربیننده ترین آموزش و پرورش و جنجال بر سر امتحانات حضوری ثبت نام واکسن کرونا +لینک آیت الله سیستانی مبلغ فطریه را اعلام کرد سامانه ملی ثبت واکسن کرونا راه اندازی شد واکسن کوپاستور اواخر اردیبهشت و برکت در خردادماه می آید / در مذاکرات تقریبا همه تحریم های اصلی برطرف شده است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزمون ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری، از امروز داوطلبان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت می‌توانند مدارک خود را در سایت وزارت آموزش و پرورش بارگذاری کنند.

امکان تکمیل و بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان اولین مرحله آزمون آموزگاری از امروز فراهم و متقاضیان در مهلتی ۴ روزه می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir مدارک خود را جهت ارزیابی، بارگذاری کنند.

کد خبر 6089569 علی قدمی

دیگر خبرها

  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها