Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولاد خوزیتان با گلزنی لوسیانو پریرا موفق شد گل گهر را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته فولاد خوزستان در خانه با تک گل لوسیانو پریرا کاپیتان برزیلی این تیم موفق شد با نتیجه یک بر صفر گل گهر سیرجان ار شکست دهد تا به نخستین پیروزی خود در سال جدید در مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند.

لوسیانو پریرا با گلی که برای فولادی‌ها به ثمر رساند خود را در این فصل از رقابت‌ها چهار گله کرد و به همراه آیاندا پاتوسی با همین تعداد گل بهترین گلزن این تیم تا این هفته‌ از رقابت‌ها نامیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پریرا که برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است، با رسیدن به ۸۵ گل به رکورد فریدون فضلی رسید و فرصت این را دارد تا با به ثمر رساندن یک گل دیگر به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ لیگ ایران نامیده شود.

غلامرضا عنایتی با ۱۴۷ گل و مهدی رجب زاده با ۱۱۵ گل برترین گلزنان ادوار مختلف لیگ برتر هستند و پریرا نیز شانس نزدیک شدن به رکورد آن‌ها را دارد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوسیانو پریرا فولاد خوزستان شیمبا فولاد خوزستان فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان لوسیانو پریرا لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و تایلند در همین مرحله تاجیکستان را از پیش رو برداشت. گفتنیست که شگفتی این دور از رقابت‌ها حذف ژاپن قهرمان دور قبلی در مرحله گروهی رقابت‌ها بود.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)