Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@05:35:43 GMT

دست‌یابی به بیشترین تولید ماهانه گندله در فولاد سنگان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۹۱۹۳

دست‌یابی به بیشترین تولید ماهانه گندله در فولاد سنگان

مدیرعامل این شرکت از دست‌یابی به رکورد جدید تولید ماهانه به میزان ۴۲۲ هزار و ۶۶۹ تن گندله در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد. به گزارش پول نیوز، علی امرایی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به‌عنوان زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه موفق شد بعد از رکورد‌های پی‌درپی در سال جهش تولید، در فروردین‌ماه امسال با وجود تعطیلی در ایام نوروز و موج چهارم کرونا به بیشترین رکورد ماهانه تولید گندله دست یابد تا نشان دهد عزم خود را برای عمل به شعار سال جزم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به اینکه این شرکت در سال گذشته با تولید سه میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱۲۴ تن گندله موفق به ثبت رکورد تولید سالیانه شد، ادامه داد: علیرغم تمام موانع موجود اعم از کمبود کنسانتره و محدودیت‌های برق و گاز توانستیم به رشد قابل‌توجه ۱۳۰ درصدی تولید گندله در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ دست یابیم تا سهم مهمی در رشد ۶.۵ درصدی تولید گندله در کشور به‌عنوان دومین قطب تولید گندله در شرق کشور را ایفا کنیم.

وی با اشاره به ارسال روزانه بیش از ده هزار تن گندله به‌عنوان ماده اولیه پایدار به شرکت فولاد مبارکه گفت: برنامه‌ریزی منسجم و ضابطه‌مند در شرکت فولاد سنگان باعث شد تا تأمین بخشی از گندله موردنیاز فولاد مبارکه تأمین شود و در رسیدن به اهداف تولیدی که محور اصلی شعار‌های سال در سال‌های گذشته است نائل شویم.

امرایی با تأکید بر کیفیت مطلوب تولیدات گندله فولاد سنگان اظهار کرد: با بهینه‌سازی خطوط تولید و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات علاوه بر رشد کمی، کیفیت محصولات تولیدی این شرکت متناسب با استاندارد‌های شرکت فولاد مبارکه است. وی با اشاره به تأسیس کارخانه کنسانتره سازی با ظرفیت ۵ میلیون تن در خردادماه گذشته گفت: در راستای جلوگیری از خام فروشی و جایگزینی معدن به‌جای نفت هماهنگ با گام دوم انقلاب این شرکت با حمایت کامل شرکت فولاد مبارکه بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده کنسانتره را در شرق کشور احداث نمود. مدیرعامل فولاد سنگان به اهتمام شرکت فولاد سنگان در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در استان خراسان رضوی هم اشاره‌ای کرد و گفت: این شرکت در سال گذشته رتبه برتر بهره‌وری را در میان صد شرکت صنعتی کشور به دست آورد و برای حفظ محیط‌زیست و تأمین آب پایدار درصدد است تا از پساب فاضلاب شهر‌های اطراف خواف استفاده کند. شایان ذکر است، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله موردنیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال ۱۳۹۴ تأسیس شد و در حال حاضر واحد گندله‌سازی این شرکت با ظرفیت اسمی ۵ میلیون تن و همچنین با راه‌اندازی کارخانه کنسانتره‌سازی با ظرفیت مشابه واحد گندله‌سازی درصدد تحقق اهداف تولیدی این شرکت است.    

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فولاد فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان شرکت فولاد شرکت فولاد مبارکه اصفهان شرکت فولاد مبارکه تولید گندله فولاد سنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد که برای اولین بار در جهان توسط این شرکت ایجاد شده است و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در جریان است.

بر اساس این گزارش، شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا از سال ۱۳۸۹ در پارک فناوری پردیس مستقر است و درزمینه تولید مواد نانو ساختار فعالیت دارد. این شرکت در بیست و یکمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس توانست به عنوان شرکت برتر در حوزه توسعه فناوری و خلق نوآوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 6091160 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد