Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@01:42:10 GMT

اثر فاخر فرشاد امینی در آستانه ورود به بازار موسیقی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۹۲۴۰

اثر فاخر فرشاد امینی در آستانه ورود به بازار موسیقی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، وی در گفتگو با خبرنگاران گفت: موسیقی کردی به دلیل غنای خاصی که دارد نه تنها در مناطق کردنشین بلکه در میان سایر ملل و فرهنگ های مختلف نیز مخاطبانی برای خود پیدا کرده است و همه فعالان و هنرمندان این عرصه وظیفه دارند که با نوآوری برای معرفی هر چه بهتر موسیقی کردی در جهان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز با توجه به ورود گونه های جدید موسیقی از غرب، لازم است که هنرمندان و فعالان این عرصه با نوآوری های خود نه تنها از فراموش شدن موسیقی اصیل کردی جلوگیری کنند بلکه توجه جامعه به ویژه جوانان را به این بخش نیز جلب کنند.
امینی بیان داشت: موسیقی اصیل کردی ظرفیت جهانی شدن را دارد، چرا که امروزه خوانندگان معروف اقوام دیگر از تلفیق خوانندگی سنتی خودشان و موزیک پاپ استفاده میکنند که خوشحالیم موسیقی با اصالت کردی ظرفیت هر نوع ساز در سبک های دیگر را دارد.
این هنرمند کرد گفت: بزودی یک اثر در سبک جدیدی منتشر خواهم کرد که این اثر هیچ اسپانسری ندارد و از رسانه های شخصی خودم منتشر می شود چرا که یکی از با ارزش ترین آثار خواهد بود.

46

کد خبر 1512996

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد