Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:08:08 GMT

نقره داغ یک میلیون تومانی ۲۷۷ هزار راننده!

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۹۵۴۶

نقره داغ یک میلیون تومانی ۲۷۷ هزار راننده!

سخنگوی ناجا از صدور جریمه یک میلیون تومانی تردد غیرمجاز در شهرهای قرمز برای ۲۷۷ هزار خودرو از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی حاجیان در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در سراسر کشور محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری تعطیلات عید فطر

وی ادامه داد: از مردم عزیز خواستاریم که همچنان با برادران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت ها همکاری های لازم را داشته باشند و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند، چراکه ممنوعیت ترددها در این ایام برای سلامتی خود آنهاست.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: در صورتی که افراد مصوبات را رعایت نکنند برابرقانون با آنها برخورد خواهد شد؛ بر این اساس در تمامی ورودی شهرها دوربین ها فعال هستند و خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد می کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد می کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.همچنین خودروهایی که از قبل (ایام نوروز) دارای مجوز بوده اند اکنون مجوز تردد آن ها باطل است مگر در صورت اضطرار.

سردار حاجیان با بیان اینکه در ایام عید فطر همکاران ما در یک هزار و ۹۸۰ نقطه مستقر هستند، تاکید کرد: البته در این ایام ناوگان های عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان می توانند تردد کنند، این محدودیت ها برای خودروهای شخصی است و با هرگونه تردد در ورودی شهرها اعمال قانون صورت می گیرد.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: پلیس با جدیت برای افرادی که مصوبات را اجرا نکنند اعمال قانون کرده و با همکاری مردم سیر نزولی مبتلایان به ویروس کرونا کاملا محسوس است.

 وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷ هزار خودرو در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان ، در شهرهای زرد بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و همچنین ۱۵۷ هزار خودروکه در شهرهای نارنجی تردد داشته اند، اعمال قانون شده اند و البته در طرح محدودیت شبانه هم بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی شده اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف سردار حاجیان سخنگوی ناجا نیروی انتظامی پلیس جریمه تردد شبانه عید فطر کرونا اخبار حوادث یک میلیون تومان اعمال قانون محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید

درحالی حدود یکماه به آغاز فصل جابجایی در بازار اجاره مسکن باقیمانده که این بازار در برخی شهرهای جدید کشور در وضعیت نابسامانی به سر می‌برد و نرخ‌ها به‌شدت افزایش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آخرین گزارش بانک مرکزی از بازار مسکن (مربوط به اسفند 1402) نشان می‌دهد اجاره‌بها مسکن در شهر تهران و کل مناطق شهری نسبت به اسفندماه سال 1401 به ترتیب 44.5 و 51.6 درصد افزایش یافته است. این میزان افزایش در حالی صورت گرفته که به‌طور معمول آخرین ماه سال جابجایی‌ها در بازار اجاره مسکن به حداقل می‌رسد.

در این بین با وجود آن‌که حدود یکماه به آغاز فصل جابجایی‌ها در این بازار فرصت مانده که در برخی شهرهای جدید افزایش عجیب نرخ اجاره‌بها شروع شده است. در شهر جدید پرند که سال گذشته مترو آن پس از سال‌ها وعده و وعید افتتاح شد، برخی مالکان واحدهای خود را با قیمت‌های چندین برابری نسبت به سال گذشته آگهی کرده‌اند.

یکی از مستاجران که حدود دو هفته‌ای است در فاز 6 شهر جدید پرند به دنبال آپارتمانی برای اجاره است به تسنیم می‌گوید: هفته آخر فروردین امسال یک واحد 87 متری در فاز 6 پرند با پول پیش 50 میلیون و اجاره ماهانه 6 میلیون تومانی (رهن کامل 250 میلیون تومان)‌ عرضه می‌شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی دو هفته اخیر رهن و اجاره آپارتمانی با همین ویژگی به‌طور مداوم در حال افزایش است. بر این اساس یک واحد مسکونی با همین مشخصات با ودیعه 200 میلیون تومانی و اجارخ ماهانه 2 میلیون تومانی (رهن کامل 280 میلیون تومان) فایل شده است.

به گفته وی، در پروژه کیسون که واحدهای آن همچنان در حال تحویل است، واحدهای مسکن مهر با ودیعه حدود 70 میلیون تومانی و اجاره ماهانه 7 میلیون تومانی عرضه می‌شود. به عبارت دیگر با رهن کامل 303 میلیون تومانی!

وی بیان کرد: در فاز پنج 5 یعنی جایی که پروژه‌های کم کیفیت‌تر و بدون امکانات است یک واحد 85 متری با ودیعه 50 تومانی و اجاره 5 میلیون تومانی عرضه شده است.

به گزارش تسنیم، بررسی آگهی‌ها اجاره در شهر جدید پرند نشان می‌دهد مالک یک واحد مسکونی 105 متری در فاز یک آنرا با رهن 650 میلیون تومانی عرضه کرده است. همچنن رهن یک واحد 80 متری 280 میلیون تومان، آپارتمان 80 فاز 5 با رهن 70 میلیونی و اجاره 3.5 میلیون تومانی، واحد 80 متری فاز یک با رهن 350 میلیون تومانی و آپارتمان 83 متری با رهن 200 و اجاره 4 میلیون تومانی فایل شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • گره اندر گره
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد