Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از ۲۴ تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به میزبانی "بیروت" لبنان برگزار می‌شود.

برهمین اساس آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین هادی پور (۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی (۶۳- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (۶۸- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (۷۴- کیلوگرم)، مهران برخورداری (۸۰- کیلوگرم) و سجاد مردانی (۸۷+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان قرار دارند.

تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیب مهلا مومن زاده (۴۹- کیلوگرم)، غزل سلطانی (۵۳- کیلوگرم)، ناهید کیانی (۵۷- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (۶۲- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (۷۳- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (۷۳+ کیلوگرم) در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

فرهادیان با اشاره به ورزشکارانی که سهمیه حضور در این رقابت‌ها را از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کرده‌اند، گفت: در سومین دوره این رقابت‌ها که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، ۱۹ تکواندوکار در بخش مردان و ۸ تکواندوکار در بخش زنان موفق به تصاحب مدال شدند.

وی افزود: تکواندوکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند می‌توانند علاوه بر نفرات اصلی با در نظر گرفتن شرایطی در این رقابت‌ها شرکت کنند؛ اگر در یک وزن، ۲ یا ۳ تکواندوکار حضور داشته باشند، ورزشکاری که مدال بالاتری گرفته باشد می‌تواند به همراه تیم اصلی در رقابت‌های آسیایی شرکت کند. چنانچه در یک وزن دو نفر مدال برنز کسب کرده باشند اولویت با تکواندوکاری است که به قهرمان باخته باشد و اگر به هر دلیلی نفرات برتر نخواهند از سهمیه خود استفاده کنند نفر بعدی جایگزین می‌شود.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در پایان گفت: تکواندوکاران تنها در وزنی که سهمیه کسب کرده‌اند می‌توانند در مسابقات شرکت کنند؛ ورزشکاران واجد شرایط باید در اسرع وقت به صورت کتبی آمادگی خود را برای حضور اعلام کنند، فدراسیون تکواندو به منظور تسهیل حضور این نفرات شرایطی را در نظر گرفته است.

کد خبر 5207973

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو تکواندو آرش فرهادیان مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تکواندو قایقرانی پارا وزنه برداری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شمشیر بازی رقابت ها قهرمانی آسیا ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد