Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آزمون‌های نهایی پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای افزایش چند برابری حوزه‌های امتحانی و هماهنگی با مدیران مدارس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امتحانات پایه‌های ششم، نهم و دوازدهم تحصیلی از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد که با توجه به اینکه چهار واحد درسی پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار نمی‌شود، تصمیم گرفته شد برای برگزاری آزمون‌های مربوط به این چهار واحد نیز در همین فاصله زمانی برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید

امتحانات نهایی دانش‌آموزان به صورت حضوری و از ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

قائدامینی با بیان اینکه حوزه‌های امتحانی و تصحیح اوراق در استان به منظور کاهش رفت‌وآمد‌های بین‌شهری چندین برابر شده است، اضافه کرد: امتحانات شبه‌نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم نیز با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با روند آزمون‌ها و سؤالات به صورت مجازی برگزار شده است.

او ادامه داد: برای دیگر پایه‌های تحصیلی نیز تنها نمره پایانی به عنوان نمره قبولی لحاظ نخواهد شد و معلمان بر اساس موارد تعیین‌شده، نمرات دیگری را نیز برای دانش آموزان لحاظ خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش کرونا ویروس نهم و دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری