Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@09:28:50 GMT

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۵۸۹

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رئیس فدراسیون ووشو و رئیس کمیسیون روانشناسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزارشد.

هشتاد و سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رئیس فدراسیون ووشو و رئیس کمیسیون روانشناسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی کمیته مای المپیک، در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت تمرینات تیم های مختلف المپیکی و برنامه های اردویی و نحوه آماده سازی آنها و حمایت های لازم از فدراسیون های المپیکی پرداخته شد.

سپس صالحی امیری ابراز داشت:

کلیه تعهدات به فدراسیون های ورزشی در سال گذشته اعم از پرداخت سهم صد در صدی بودجه فدراسیون ها، پرداخت بورسیه ها وحقوق سهمیه بگیران و کادر فنی عملی شد و علاوه بر آن کمک مازاد بر سهم مصوب فدراسیون ها نیز صورت پذیرفت تا این عزیزان نگرانی نداشته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:

خوشبختانه برای اعزام کاروان ورزشی کشور عزیزمان به بازیهای المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشیده شده و دغدغه ای بابت تامین منابع ارزی و ریالی با حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و منابع لازم تامین خواهد شد همچنین نوسازی تجهیزات تخصصی آکادمی ملی المپیک نیز در سالجاری در دستور کار قرار گرفته و تا پایان نیمه امسال انجام خواهد شد.

سید واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی ورزشی گزارشی در خصوص فعالیت های این کمیسیون ارائه کرد و پیشنهاد ایشان جهت برگزاری جشنواره آثار مکتوب روانشناسی کاربردی ورزشی و انجام حمایت های مادی و معنوی لازم در این زمینه مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو مهمان دیگر نشست هیات اجرایی امروز کمیته ملی المپیک بود که وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اجرا اعلام نمود با توجه به حضور رشته کوراش در این فدراسیون خواستار حمایت های بیشتر از این رشته مدال آور در بازیهای آسیایی و رقابت های بین الملی شد.

در خاتمه نشست پیشنهادات و درخواست های واصله ازسوی برخی از فدراسیون ها مورد بررسی و تصمیم گیری نهایی واقع گردید.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی