Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهرخی گفت: محرومیت زدایی، هدف اصلی بسیج سازندگی است و در هر جایی مدیریت جهادی باشد، موفقیت حاصل می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با جهادگران بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۷۹ تاسیس شد که این نهاد به دنبال سود نیست بلکه از مقدورات خود در مسیر محرومیت زدایی و توانایی های مادی و معنوی خود هزینه می کند و در این راستا بخشی از نیکوکاران هم همکاری دارند و از این طریق محرومیت زدایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج سازندگی در این سالها خدمات برجسته ای ارائه داده که جوانانی با شوق و اشتیاق و با اخلاص برای خدمت رسانی به محرومان مشارکت می کنند که در این ۲۰ سال برای محرومیت زدایی، خدمات عمرانی، تولید و اشتغال تلاش های فراوانی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مدیریت بسیج سازندگی، جهادی و انقلابی است و در هر جایی مدیریت جهادی باشد موفقیت حاصل شده است.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: در مقطعی که دشمن به دنبال این است که نظام را ناکارآمد نشان دهد اما باید نشان دهیم که جمهوری اسلامی کارآمد است و این با توجه به مسائل فرهنگی، تعلیمی، عمرانی، اقتصادی، اشتغال، تولید امکان پذیر است.

وی با اشاره به تلاش جهادگران در ایام کرونا بیان کرد: در ایام کرونا نشان داده شد که با هم بودن می تواند بخش عظیمی از مشکلات را برطرف کند، در این ایام جوانان مومن و انقلابی به میدان آمدند و برای خدمت به هموطنان پیشقدم شدند، این در حالیست که در برخی از کشورها مشکلات عدیده ای با این ویروس رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: رهبری با تیزبینی و بصیرت عمق درون جامعه را شناسایی می کند و می داند چه جوانانی با چه روحیه ای حضور دارند که باید تلاش کرد روحیه مجاهدت همچنان در جامعه ترویج باشد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ایجاد اشتغال جوانان گفت: اعتباری که در بودجه برای بسیج سازندگی معین شده باید تلاش کرد تا تخصیص یابد و برای ایجاد اشتغال نیز برنامه ریزی شود تا شادی را به درون خانواده ها برده و جوانان مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال افزود: در سالی که به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده باید معیارها متفاوت باشد و باید در این مدت تلاش کرد تا واحدهای تولیدی راکد، فعال شوند و هر ماه یا فصلی گزارش شود که برای کارگاه های تعطیلی و فعالیت مجدد آنها چه اقداماتی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: باید مسیر برای فعالیت هر چه بیشتر بسیج سازندگی فراهم شود تا با کار مضاعف هم در محرومیت زدایی در روستاها عمل کنند و هم در حاشیه شهرها خدمت رسانی نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محرومیت زدایی بسیج سازندگی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد محمدی در  مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران کشتی اصفهان در سال 1402، ضمن گرامیداشت هفته اصفهان اظهار داشت: به خاطر ندارم که در طول یک دهه گذشته مشابه این مراسم در حوزه کشتی برگزار  شده باشد و برگزاری این مراسم نویدبخش آن است که کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند.

وی افزود: امروز در کشتی اصفهان شاهد یک فضای دوستانه و بهم‌پیوستگی اعضا هستیم و همه بزرگان و پیشکسوتان و خیرین ورزشی برای موفقیت کشتی تلاش می‌کنند؛ همچنین مربیان، مسئولین کمیته‌ها نیز بر اساس وظایفی که دارند، برای موفقیت کشتی می‌جنگند و باشگاه‌های بزرگ هم پای کار آمده‌اند و خوشبختانه کشتی اصفهان روال خوبی در پیش گرفته و با تلاش‌های مجموعه مدیریت فعلی، باید در آینده نزدیک منتظر قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در مسابقات جهانی و المپیک باشیم‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد : ما در اصفهان هیچ چیزی کم نداریم و تنها باید فضا فراهم می‌شد که خوشبختانه این مهم رخ داد و همه بخش‌های اداره کل نیز تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد تا این فضا هر روز تقویت شود و در این راستا حتما حمایت‌های مالی و مادی نیز پیش‌بینی خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه پیشکسوتان عرصه کشتی استان گفت: این اتحاد، همدلی و  آرامش حاکم بر فضای کشتی استان نویدبخش روزهای خوب کشتی استان است و به نرسیدن اجازه می‌دهد تا مدال‌آوران آینده را تربیت کنند.

محمدی گفت: نتایج تصمیمات امروز ما در مسابقات و المپیک‌های آینده تاثیر خواهد گذاشت و از همه عزیزان و دلسوزان حوزه کشتی خواهشمندم کمک کنند تا برای کشتی اصفهان اتفاقات خوشایند و بزرگی رخ دهد و شاهد موفقیت کشتی‌گیران اصفهانی از مایین‌ترین تا بالاترین رده‌ها باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است