Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام شد.

مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از ۲۴ تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به میزبانی "بیروت" لبنان برگزار می‌شود.

به گزارش طرفداری، برهمین اساس آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین هادی پور (۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی (۶۳- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (۶۸- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (۷۴- کیلوگرم)، مهران برخورداری (۸۰- کیلوگرم) و سجاد مردانی (۸۷+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان قرار دارند.

تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیب مهلا مومن زاده (۴۹- کیلوگرم)، غزل سلطانی (۵۳- کیلوگرم)، ناهید کیانی (۵۷- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (۶۲- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (۷۳- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (۷۳+ کیلوگرم) در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های قهرمانی آسیا ملی تکواندو ترکیب تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران