Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه سایپا در واکنش به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون خود مدعی شد که در جلسه هم اندیشی فدراسیون فوتبال هزینه‌ای انجام نشده و قرارداد فراز کمالوند سرمربی جدید این تیم نیز ۴۰۰ میلیون تومان است.

در پی شایعات و توهین های رسانه ای شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بیانیه صادر کرد شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با صدور بیانیه ای جریانات رسانه ای اخیر و حواشی موجود را محکوم و حق شکایت از مراجع قانونی را برای خود محفوظ دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا:

پس از انتخابات دهم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ مجمع فدراسیون فوتبال که مدیرعامل باشگاه سایپا به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها با کسب آرای لازم به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کرد، یک جریان رسانه‌ای به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده با هماهنگی سرویس‌های بیگانه و جاسوسان ضد انقلاب شکل گرفت تا برای اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایجاد چالش نموده تا آن مرکز و توان اعضای جدید را به مباحثی خارج از فوتبال بکشاند.

نمونه‌های متعدد توهین‌ها، تخریب‌ها و تهمت‌ها در روزهای گذشته توسط شبکه‌های تلویزیونی معاند خارج از مرزها و صفحات اجتماعی متعلق به مزدوران فراری و سرسپرده ضد انقلاب به دفعات و کرات منتشرشد که متاسفانه رسانه‌های زرد نویس داخلی نیز خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف جریان مخربِ ضد منافع ملی، سیاه‌نمایی کرده و با آن همراهی نموداند.

در سیل توهین‌ها و اتهامات اخیر، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نیز از این آسیب‌ها در امان نبوده و بارها مورد هجمه ناجوانمردانه و ذلیلانه این جریان معلوم الحال قرار گرفته است؛ در مهمترین مواردی که باشگاه سایپا با الفاظ رکیک مورد شدیدترین توهین‌ها قرار گرفته، موضوع پرداخت‌های نجومی به سرمربی جدید باشگاه می‌باشد که موجب تشویش اذهان هواداران و کارکنان سایپا شده است که پیش از این مدیرعامل باشگاه در مصاحبه عمومی با رسانه‌ها، صراحتاً پرداخت مبالغ میلیاردی به سرمربی جدید باشگاه را تکذیب نموده است؛ اما برای تنویر افکار عمومی و ایجاد شفافیت، رقم دقیق قرارداد آقای فراز کمالوند با باشگاه سایپا در فصل جاری ۴۰۰ میلیون تومان اعلام می‌گردد؛ قرارداد مذکور در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ثبت شده است و قابل استعلام و پیگیری برای رسانه‌های دلسوز و مسئولین ذیربط می‌باشد.

موضوع دیگری که در روزهای اخیر دستاویز توهین و تخریب باشگاه سایپا شده است، برداشت نادرست از اظهارات سرپرست محترم روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی باشگاه سایپا در مراسم نشست هم اندیشی با رسانه‌ها بوده است که باعث پیش داوری و هجمه های توهین آمیز برخی از فرصت طلبان بی کارنامه شده است.

در این خصوص نیز باشگاه سایپا اعلام می‌دارد، برای مراسم نشست هم اندیشی با خبرنگاران و سردبیران ورزشی که در تاریخ ۰۲/ ۰۲/ ۱۴۰۰ در محل هتل آکادمی فوتبال برگزار شد، شرکت فرهنگی ورزشی درمراسم مذکور، هیچ هزینه‌ای تحت هیچ عنوان پرداخت نکرده و تمام پیش داوری‌های مغرضانه‌ای که مطرح شده کذب محض می‌باشد.

حقوق باشگاه سایپا برای طرح شکایت نزد مراجع قضایی محفوظ بوده و به زودی اقدامات به عمل آمده در این خصوص به اطلاع هواداران و دوستداران باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا خواهد رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا فدراسیون فوتبال فراز کمالوند باشگاه سایپا استقلال باشگاه سایپا سایپا فدراسیون فوتبال فراز کمالوند فرهنگی ورزشی سایپا شرکت فرهنگی ورزشی فدراسیون فوتبال باشگاه سایپا توهین ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

ادامه فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند 

مربی جدید گلر‌های تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

اسماعیل گل‌دوست با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به عنوان مربی گلر‌های تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. 

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلر‌های تیم گهرزمین سیرجان بود. 

منوچهر لطفی بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

قضاوت داور قزوینی در جام حذفی فوتبال 

با اعلام کمیته داوران داور قزوینی در یکی از بازی‌های جام حذفی فوتبال حضور دارد.

علیرضا طاهرخانی به عنوان کمک داور اول در در دیدار تیم‌های هوادار تهران و مس سونگون ورزقان قضاوت خواهد کرد.

این بازی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و ۱۵ عصر فردا در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور

در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.

پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها