Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه گفت: فضای کسب‌وکار در کشور به تسهیل سرمایه‌گذاری و گره‌گشایی نیاز دارد و گره‌گشایی به دست مدیران انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی شامگاه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، بیان کرد: در نظام مدیریتی باید حل مسئله را بخواهیم و در واقع باید کمر همت را بست و مسائل را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره اینکه وحدت و انسجام در استان همدان و در هر منطقه زمینه‌ای برای توسعه یافتگی است، تصریح کرد: هر چقدر انسجام، وحدت و انسجام بین مدیران و بخش‌های مختلف بیشتر باشد زمینه کار، تلاش، فعالیت و تولید فراهم‌تر است. 

رئیسی با بیان اینکه مدیریت در فرهنگ دینی تفاوت‌هایی با مدیریت در دیگر نظام‌های مدیریتی دارد، افزود: تفاوت در مدیریت دینی با مدیریت در نظام‌های غیردینی این است که مدیر قبل از هر چیز و هر کسی خود را آشکار و نهان در محصر خدا می‌داند و باید در نظام پاسخگویی، قبل از هر کسی خود را پاسخگوی حضرت حق بداند. 

وی مطرح کرد: مدیران باید در مقام پاسخگویی به ارباب رجوع، عموم شهروندان، سلسله مراتب مدیریتی و نظارتی باشند اما آنچه در نظام مدیریت اسلامی مطرح است پاسخگویی اولیه‌ای است که پاسخگویی به حضرت حق است که مهمترین پاسخگویی است و در کنار همه کنترل‌ها، کارآمدترین نظام کنترلی است، کارکنان هر چقدر به معنویت، اخلاق و خدا نزدیکتر باشند با کاهش جرم و تخلف روبرو هستیم.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سيدابراهيم رئيسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی محمدی در سفر یک روزه به شهرستان بشاگرد، با حضور در نشست دادگستری این شهرستان افزود: راه میناب به بشاگرد در ۷ نقطه نیاز به پل دارد ، زیرا با هر سیلاب مسیر بسته می‌شود.
وی گفت: این موضوع در نشست با رئیس قوه قضائیه در بندرعباس بررسی می شود.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
رئيس سازمان زندان های کشور گفت: نبود اداره اسناد و املاک مشکل دیگر شهرستان بشاگرد است و مردم اکنون برای رسیدگی به این امور به شهرستان جاسک مراجعه می کنند.
غلامعلی محمدی افزود: نیاز است سازمان ثبت املاک و اسناد نسبت به استقرار آن در بشاگرد اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد