Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@18:58:38 GMT

برنز گزینشی المپیک، خوشرنگترین مدال کشتی‌فرنگی!

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۱۱۳

برنز گزینشی المپیک، خوشرنگترین مدال کشتی‌فرنگی!

خبرورزشی – ناصر علیزاده، جوان شایسته مازنی که چند روز قبل در آلماتی و مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، مقتدرانه روی سکوی قهرمانی ایستاده بود، این‌بار در صوفیه با غلبه بر قهرمان المپیک، مدال برنزی خوش رنگتر ازطلا  برگردن آویخت. 

هرچند که علیزاده موفق به کسب سهمیه المپیک نشد ولی پیروزی مقابل قهرمان نامدار روس، قطعاً روزهای درخشان و امیدوارکننده‌ای را برای او و تیم ملی کشورمان نوید می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به کشتی‌های خوب علیزاده در بلغارستان، بدون شک محمد بنا به بخش بسیار زیادی از اهدافی که در اعزام او به مسابقات گزینشی داشت، دست یافته است.

ناصر علیزاده دور اول ۶ – صفر برابر رامون بتچارت (سوئیس) به پیروزی رسید.  دور بعد مقابل ماتسو سومی از (ژاپن) ۱ – ۱برنده شد. علیزاده در مبارزه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی و رویارویی برابر زورابی داتوناشویلی دارنده مدال طلای اروپا (صربستان) ۱ – ۱ شکست خورد و شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد. این کشتی‌گیر صربستانی در نیمه‌نهایی ۱ – ۱ از سد داوید چاکوتادزه قهرمان‌المپیک (روسیه) گذشت و به دیدار فینال راه یافت. 

باصعود حریف صرب به فینال، علیزاده در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز کشتی گرفت. در این مرحله ابتدا ویلی تاپیو روپونوف (فنلاند) را ۳ – یک شکست دادو برای کسب تجربه به مصاف قهرمان المپیک رفت. برخلاف کشتی گیر صربستانی که توانسته بود داوید چاکوتادزه را ۱ – ۱ شکست دهد، علیزاده جوان با پیروزی ۳ – ۳ مقابل قهرمان نامدار روسیه هم پیروزی شیرین‌تر و دلچسب‌تر از حریف صرب مقابل قهرمان المپیک به‌نام خود ثبت کرد و هم به مدال برنز این رقابتها دست یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک المپیک قهرمان المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد