Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:09:37 GMT

گزارش زنده؛ پیکان 0- تراکتور 0

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۱۴۴

گزارش زنده؛ پیکان 0- تراکتور 0

تیم تراکتور بعد از حضور موفق در آسیا، امشب در بازگشت به لیگ برتر، میهمان پیکان است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور بعد از اینکه موفق شد با کسب رتبه دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا به دور یک هشتم نهایی صعود کند، امشب اولین بازی خود را در بازگشت از این رقابت ها مقابل پیکان انجام می دهد. پیکان در حالی امروز میزبان تراکتور است که در سال 1400 طعم برد را نچشیده و آخرین برد این تیم مربوط به روزهای پایانی اسفند ماه سال 1399 می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که هفته گذشته مقابل آلومینیوم به تساوی یک بر یک دست یافت با 26 امتیاز از 21 بازی نهم است و می تواند با کسب پیروزی، دو پله در جدول صعود کند. تراکتور با 19 بازی و 27 امتیاز بالاتر از پیکان در مکان هشتم است و برای جا نماندن از کورس مدعیان نیاز به کسب پیروزی در بازی امشب دارد.

 

هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر
 یکشنبه: 19/02/1400 ؛ ساعت: 21:20
ورزشگاه: شهدای شهرقدس/ بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: سید علی اصغر مومنی، کمک ها: علی اکبر عظیم پور- رضا حیدری، داور چهارم: امیر سامان سلطانی، ناظر: حاتم بک پور

 

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی سامان فلاح آرمان قاسمی نادر محمدی امیرحسین جدی علی قربان‌خانی  حسین پورامینی محمد خدابنده‌لو  اسماعیل بابایی محمدامین درویشی ابراهیم صالحی

سرمربی: مهدی تارتار

 

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری محمدرضا خانزاده  هادی محمدی میلاد فخرالدینی میثم تیموری اکبر ایمانی حمید بوحمدان مهدی تیکدری سید ابوالفضل رزاق‌پور سامان نریمان‌جهان محمد عباس‌زاده

سرمربی: رسول خطیبی

 

 

در حاشیه:

 

* اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات تراکتور غایب بودند، سرخ پوشان را در این دیدار همراهی نمی کنند.

تراکتور پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است

پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم و اگر آنها گل اول را بزنند، به دلیل نحوه مدیریت توپ، بازگشت به بازی دشوار می شود. بعد از گل کمی بی نظم و عجول شدیم.

عملکرد کلی به درستی انجام شد. من نیمه اول را دوست داشتم. سریعا توپ را از آنها پس می گرفتیم. دقیقا همه چیز طبق برنامه پیش رفت، به جز اینکه گل اول را آنها زدند. 

آیا اشتباه کارسدورپ برای رم گران تمام شد؟ لحظات همیشه تعیین کننده هستند، اما بی انصافی است اگر امروز انگشت اتهام را به سمت کسی بگیریم. اشکالی ندارد، اشتباه هم بخشی از بازی است. همه ما با هم از این وضعیت خارج می شویم، هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

در آخرین دقایق، ۲ فرصت باورنکردنی را از دست دادیم. امشب، شب آنها بود و در کل امسال، سال آنهاست. شاید در بازی برگشت اوضاع تغییر کند. من اعتقاد زیادی دارم، بدیهی است که دشوار خواهد بود، اما بیایید تسلیم نشویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است