Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران علی رفیعی اظهارداشت: این دستگاه حفاری و متعلقات آن به همراه تیم‌های تخصصی ترابری سنگین شرکت بوسیله بیش از  ۱۲۰ خودرو کشنده سنگین و فوق سنگین در مدت ۲۵ روز در موقعیت مورد نظر استقرار و تا ۴۵ روز آینده در مدار عملیات قرار می‌گیرد.

وی افزود: چاه اکتشافی اورتاداغ یکی از 6 حلقه چاهی است که انجام آن از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به شرکت ملی حفاری ایران محول گردیده و برای حفر آن دستگاه حفاری ۵۴ فتح با توان  2 هزار اسب بخار و امکان  حفر چاه‌های نفت و گاز تا عمق 6 هزار متر بکارگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی اظهار کرد: این دستگاه حفاری با برخورداری از متخصصان و کارکنان با تجربه و کارآمد از دکل‌های تحت سرپرستی مدیریت عملیات – ۲ خشکی شرکت است که اوایل سال ۱۳۷۹ به ناوگان  ملی حفاری پیوست و حفر ۳۳ حلقه چاه نفت و گاز و بیش از ۱۴۱ هزار متر حفاری را در کارنامه خود دارد.

مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری گفت: در اجرای پروژه حفاری این تعداد چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، تاکنون دستگاه‌های حفاری ۷۴ و ۸۹ فتح در موقعیت میدان نفتی نام آوران در استان خوزستان و دستگاه حفاری ۳۳ فتح در منطقه گمیشان در استان گلستان بکارگیری شده است.

شرکت ملی حفاری ایران که دفتر مرکزی آن در اهواز است یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران است و اجرای عملیات حفاری به منظور اکتشاف، تولید و بهره‌برداری از مخازن نفت و گاز و نیز تعمیر و ترمیم آنها ایجاد چاه‌های تزریقی و انجام تمامی خدمات فنی وابسته اعم از قلمرو داخلی و فلات قاره را بر عهده دارد.

این شرکت هم‌اکنون دارای ۷۵ دکل حفاری است.

برچسب‌ها پارس آباد مغان خوزستان اهواز شرکت ملی نفت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان خوزستان اهواز پارس آباد مغان خوزستان اهواز شرکت ملی نفت ایران اخبار کنکور شرکت ملی نفت ایران شرکت ملی حفاری دستگاه حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان