Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رییسی» روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان همدان، افزود: توجه جدی به این سه مولفه در روند واگذاری واحدهای تولیدی و کارخانه ها به بخش خصوصی، زمینه بروز شرایط نامناسب از جمله رکود و تعطیلی این واحدها و همچنین از بین رفتن سرمایه ها را از بین خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: خصوصی سازی واحدهای تولیدی وابسته به دولت براساس اصل ۴۴ بایستی منجر به تقویت خط تولید، سرمایه و حفظ اشتغال کاری آن شود که متاسفانه در برخی موارد از جمله واگذاری صنایع غذایی کیوان همدان این مهم محقق نشده که برای رفع این مشکل و احیای تولید موثر و اشتغالزایی واحد، دستور برخورد قانونی و تعقیب قضایی متولی واحد صادر شد.

رییس قوه قضاییه گفت: در جریان بازدید از این واحد تولیدی، یک ماه مهلت برای رفع مشکل و احیای دوباره آن تعیین شد که البته یقین دارم مشکل این واحد تولیدی در کمتر ۱۰ روز با همت و پیگیری مدیران اجرایی استان و استفاده از ظرفیت های بومی منطقه رفع خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان اینکه قانون خصوصی سازی دارای اشکالات ساختاری است و رفع این مشکلات به عنوان یک مطالبه را نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم، افزود: دستگاه قضایی حامی بحث خصوصی سازی است اما نکته مهم در این خصوص واگذاری واحدهای تولیدی با قیمت منطقی به افراد دارای اهلیت و همچنین اعمال نظارت دقیق بر فعالیت واحد پس از واگذاری است.

وی گفت: در خصوص اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی می توان از تجربیات دیگر کشورها در حوزه تولید و فناوری نیز استفاده کرد چرا که بهره مندی از تجربه سایر کشورها برای بهبود امور هیچ ایراد و اشکالی ندارد.

رییس قوه قضاییه در ادامه با تاکید براینکه وحدت و انسجام داخلی با وجود اختلاف سلیقه موجب توسعه اقتصادی و رونق تولید و می شود، افزود: نحوه مدیریت در جامعه مبتنی بر فرهنگ دینی با دیگر کشورها متفاوت است.

وی اظهار داشت: تفاوت مدیریت در ایران اسلامی به عنوان جامعه با دیگر نظام‌ها(غیر دینی) در این است که مدیران خود را در محضر خدا و مکلف به پاسخگویی می دانند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه در مدیریت اسلامی باید مردم را دوست داشت، افزود: گره گشایی از کار مردم بهترین زمینه برای قُرب الهی است و این نگاه ویژه در مدیریت دینی ما به خوبی ساری و جاری است.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان اینکه مردم از مسئولان، سازمانی کارآمد و گره گشا می خواهند، تصریح کرد: تولیدکنندگان از کاغذبازی و قوانین دست و پاگیر اداری گلایه دارند و این درحالی است که تسهیل و تسریع امور در عرصه تولید، اشتغال و سرمایه گذاری نیاز اصلی برای کسب و کار و رونق اقتصادی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه عصر امروز(یک‌شنبه) و در بیست و ششمین سفر استانی خود برای انجام سفری یک روزه وارد فرودگاه همدان شد.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه شهر همدان مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین، رئیس کل دادگستری، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت.

رییس دستگاه قضا و هیات همراه پس از ورود به همدان برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا راهی گلزار شهدای این شهر شدند.

رییس قوه قضاییه در این سفر، ضمن دیدار با قضات و حضور در شورای قضایی استان، گفت وگو با فعالان اقتصادی و دیدار با خانواده شهدا از چند واحد تولیدی و اقتصادی استان همدان نیز بازدید کرد.

برچسب‌ها سازمان خصوصی سازی سید ابراهیم رییسی همدان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سید ابراهیم رییسی همدان سازمان خصوصی سازی سید ابراهیم رییسی همدان قوه قضاییه اخبار کنکور رییس قوه قضاییه حجت الاسلام خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس