Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:17:41 GMT

این مرد گرگانی 20 سال منتظر مرگش بود! + جزییات یک اتفاق بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۷۲۴

این مرد گرگانی 20 سال منتظر مرگش بود! + جزییات یک اتفاق بزرگ

پس از ۲۰ سال، جوان محکوم به قصاص به حرمت ماه مبارک رمضان بخشیده شد.

به گزارش رکنا ، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان، با بیان اینکه محکوم به قصاص فردی است در آستانه ۴۰ سالگی که ۲۰ سال پیش در پی مشاجره لفظی مرگ جوان دیگری را رقم زد، اظهار کرد: پس از رسیدگی پرونده و با درخواست اولیای دم، حکم قصاص صادر شد و پس از طی تشریفات قانونی در مرحله اجرا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: درگذشت مادر مقتول روند اجرای حکم را مدتی به تاخیر انداخت اما دوباره با درخواست خواهران و برادران مقتول، حکم قصاص دوباره در نوبت اجرا قرار گرفت.

وی گفت: سال‌های گذشته بارها اعضای شورای حل اختلاف زندان گرگان و ریش‌سفیدان دو خانواده پادرمیانی کردند اما اولیای دم حاضر به گذشت نشدند.

وی اضافه کرد: در آخرین مرحله پیش از اجرای حکم اعضای شورای حل اختلاف زندان گرگان پادرمیانی کردند و شامگاه شنبه اولیای دم از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قصاص قصاص قصاص قصاص اخبار حوادث ماه رمضان اعدام کابوس قصاص پایان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران بازیگر سینما و تلویزیون قیمت تجاوز کرونا آزاده نامداری قتل بورس عکس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود

دریافت 23 MB کد خبر 6093529

دیگر خبرها

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • آخرالزمان شمالی چگونه اتفاق می‌افتد؟ علائم آن چیست؟ (+عکس)
  • اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!