Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:17:39 GMT

تانکر حامل الکل در مسیر بویین زهرا-ساوه واژگون شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۹۱۸

تانکر حامل الکل در مسیر بویین زهرا-ساوه واژگون شد

به گزارش ایرنا، قدرت الله مهدیخانی یکشنبه شب با اعلام این خبر در حاشیه حضور در صحنه امداد رسانی به تانکر واژگون شده حمل الکل که در شهرستان بوئین زهرا و در حال عزیمت به استان مرکزی بود، اظهار داشت: استان قزوین بواسطه قرارگیری در شاهراه مواصلاتی استانهای شرق به غرب و شاهراه اتصال به استانهای شمالی، شاهد بار ترافیکی سنگین، بالاخص در ایام تعطیل و نیز حجم بالای ترانزیت مواد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدیخانی ادامه داد: این شرایط، پتانسیل بروز سوانح و حوادث جاده ای و نیز مخاطرات شیمیایی را به شدت افزایش داده و آمار ثبت شده حوادث را در استان بالا برده است.
مهدیخانی در ادامه، ضمن قدردانی از حضور به موقع نیروهای امدادی از جمله راهداری و حمل نقل جاده ای، آتش نشانی بوئین زهرا، پلیس راه و نیروی انتظامی در امر امداد رسانی به تانکر واژگون شده اظهار امیدواری کرد با توسعه زیر ساخت های استان و ایجاد آمادگی بیشتر دستگاههای امدادی، و نیز رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان و مسافرین، سوانح و حوادث به حد اقل کاهش یابد.

در این حادثه راننده تانکر دچار مصدومیت شد.

در این حادثه با مدیریت عوامل امدادی و پلیس راه شرایط کنترل و خودروها به رفت و آمد عادی خود مشغول هستند..

برچسب‌ها حوادث رانندگی تصادفات جاده ای بویین زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی تصادفات جاده ای بویین زهرا حوادث رانندگی تصادفات جاده ای بویین زهرا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای شجاعی مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۴۴ درصدِ گردشگرانِ ورودیِ سالِ قبل، از کشور‌های عضوِ سازمانِ همکاری‌های اقتصادی، اکو بودند و ۵ هزار گردشگرِ ازبکستانی پارسال از اماکنِ گردشگری و تاریخیِ ایران، دیدار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند