Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:31:47 GMT

مبارزه با مواد مخدر در گرو بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۹۲۱

مبارزه با مواد مخدر در گرو بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها است.

«محمد نوذری» در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و مهار آسیب های اجتماعی اظهار داشت: توجه به کار فرهنگی در مناطق آسیب پذیر از اعتیاد، مناطق محروم و نظارت بیشتر و مستمر در مراکز ترک اعتیاد می تواند به بهبود وضعیت اعتیاد در استان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صیانت از خانواده های آسیب دیده از اعتیاد، حمایت از بهبود یافتگان و ایجاد اشتغال این افراد می تواند ریشه های اعتیاد را بخشکاند.
استاندار ایلام با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و بهره گیری از همه ظرفیت هاست و برنامه های خوبی در رفع مشکلات زیرساختی مناطق محروم به انجام رسیده، گفت: باید از ظرفیت های مردمی، سازمان های مردم نهاد و توسعه آموزش ها در کنترل و مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت.
استاندار ایلام با بیان اینکه نرخ اعتیاد در استان پایین است خواستار تشکیل جلسه کارشناسی بررسی ماده ۱۶ به منظور جمع اوری معتادان متجاهر در راستای درمان و کاهش آسیب در جهت تقویت ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر در استان شد.
محمد نوذری تاکید کرد: طبق نتایج بدست آمده جلسه کارشناسی با حضور دستگاهای مرتبط برگزار شود و در صورت نیاز  از ظرفیت های استان و کمک های دستگاهها برای راه اندازی مکان نگهداری این افراد به منظور کاهش آسیب و تداوم درمان بهره گیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام مبارزه با مواد مخدر بهره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند