Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:00:01 GMT

تماشاگران و پرسپولیس در روزهای کرونایی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۰۴۴

بدون شک اگر کرونا نبود دیدار سپاهان – پرسپولیس در استادیوم نقش جهان باحضور پرشمار تماشاگران دو تیم برگزار می شد. 

به گزارش "ورزش سه"، به خصوص که این بازی در اوج حساسیت برگزار شد و خیلی ها پیش از بازی می گفتند برنده این دیدار گام بلندی به سوی جام قهرمانی خواهد برداشت که در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این دیدار می توان به معیت پرسپولیسی ها توسط طرفداران این تیم پیش از حضور در استادیوم نقش جهان اشاره کرد. آنها که به خوبی می دانستند به بهانه کرونا نمی توانند وارد استادیوم نقش جهان شوند و هیچ خانه ای نیز مشرف به استادیوم وجود ندارد تا بازی را از این طریق تماشا کنند در هتل محل اقامت تیم و پیش از حرکت اتوبوس به سمت استادیوم تجمع کردند تا نسبت به تیم محبوب خود ابراز عشق و علاقه کنند. این تجمع در درب ورودی استادیوم هم مشاهده شد. در این بین استقبال بانوان پرسپولیسی هم از تیم محبوب خود در نوع خود جالب بود. 

 

پرسپولیس در نهایت با اشتیاق و ابراز علاقه تماشاگران خود راهی استادیوم نقش جهان شد و در برابر سپاهان بازی کرد. فوتبالی زیبا که در اوج حساسیت با موقعیت هایی روی دروازه های دو تیم همراه بود و در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد سرنوشت قهرمانی به هفته های بعدی کشیده شد.

 

 

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استادیوم نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران با برتری مس رفسنجان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مس رفسنجان به‌پایان رسید.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۳۲ برای مس گلزنی کرد، اما شاگردان نویدکیا موفق به حفظ نتیجه نشده و دروازه حامد لک در دقیقه ۴۸ توسط ابوالفضل زمانی باز شد.

بازی با همان نتیجه تساوی پیش رفت و در نهایت در پنالتی‌ها تیم مس با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شد، نویدکیا و شاگردانش اولین راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران کد خبر 747987

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس