Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید عبداللهی پس از تساوی یک بر یک تراکتور مقابل پیکان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در بازی‌های آسیایی فشار زیادی به ما وارد شد. حریف اول ما خستگی است. امروز پرسپولیس هم مساوی کرد و استقلال هم مغلوب حریف خود شده است و این نشان می‌دهد که نمایندگان ایران خسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم به دلیل فشار زیادی که روی بازیکنان بود بازی مساوی شد. 

وی ادامه داد: باید ریکاوری کنیم تا بتوانیم دوباره به اوج آمادگی برسیم. در 30 دقیقه اول خوب بازی کردیم و نشاط خوبی داشتیم. فشار به قدری زیاد بود که در ساق بازیکنان خستگی مشهود بود. نیمه اول چند فرصت گلزنی داشتیم و نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل برسیم. روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در 30 دقیقه پایانی هم فقط شاهد پرتاب اوت بودیم. می‌توانستیم برنده باشیم، اما اشتباه فردی موجب شد بازی مساوی شود. از نتیجه راضی نیستیم. خستگی بلای جان ما شد و امیدوارم تا بازی بعدی بتوانیم ریکاوری کنیم. فاصله کم بازی‌ها نمایندگان ایران در آسیا را اذیت می‌کند.

مربی تیم فوتبال تراکتور درمورد غیبت چهره‌هایی همچون  شجاعی و دژاگه و ... اینکه گفته می‌شود اختلاف‌هایی ایجاد شده است، گفت: باشگاه نظرش را اعلام کرده است. اشکان و مسعود دو بازیکنی هستند که از بزرگان و کاپیتان‌های تیم ما هستند. آنها در آسیا نمایش خوبی برای ما داشتند و هر زمانی وارد زمین شدند با تمام توان بازی کردند. این دو بازیکن مرخصی گرفتند و نکته دیگری وجود ندارد. من هم می‌دانم که مرخصی گرفتند. آذرنیا گفت که این دو بازیکن مرخصی هستند و بعد از مرخصی می‌آیند. در تیم تراکتور همیشه حرف و حدیث‌هایی هست و می گویند که اینگونه و آنگونه شده است. نمی‌دانم این «می‌گویند»ها از کجا می‌آید. نمی‌دانم سایت «می‌گویند» چیست و کجاست! سعی می‌کنم همیشه صادق باشم؛ این دو بازیکن در آسیا تا روز آخر با ما بودند و اینقدر باشخصیت هستند که مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور مربی تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!