Web Analytics Made Easy - Statcounter

عین‌الله طالبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با تبریک پیشاپیش عید فطر، اظهار کرد: دستور وزیر کشور برای ممنوع‌بودن سفر به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر صادر شد و برای اجرایی‌شدن آن در شهرستان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

فرماندار سوادکوه گفت: سفر در عید فطر بدون در نظر‌گرفتن رنگ‌بندی کرونایی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است و همه برگه‌های تردد صادر‌شده از سوی فرمانداری شهرهای استان‌های هم‌جوار فاقد وجاهت قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایست‌بازرسی نیروی انتظامی از مبدا ورودی شهرستان سوادکوه در «گدوک» ملزم به عودت خودروهای غیربومی است و درصورت عدم همکاری رانندگان با نظر دادستان شهرستان برای اعمال قانون با فرد متخلف و هدایت خودرو به پارکینگ و جریمه نقدی اقدام می‌شود.

طالبی، خواستار همکاری و همراهی همگانی برای پیشگیری و مقابله با کرونا شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار سوادکوه برگه های تردد سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک