Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@10:10:51 GMT

شکنجه 3 کودک در زیر زمین زن و شوهر بی رحم + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۰۰۷

شکنجه 3 کودک در زیر زمین زن و شوهر بی رحم + عکس

پلیس آمریکا پدر و مادر کودک آزاری را که 3 فرزندشان را در زیرزمین شکنجه می کردند دستگیر کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، متهمان زمانی دستگیر شدند که پدر بی رحم به دنبال پسر 11ساله اش به مدرسه آمده و پسر رفتار های غیر عادی از خود نشان داده است از این رو ماموران حفاظتی مدرسه به وی ظنین شده و با بازرسی خودرواش دو کودک 7 و 10ساله ای را یافتند که درون خودرو پدرشان با دستبند نشسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکایت ماموران حفاظتی مدرسه پرده از جنایت زوج بی رحم برداشته و آن ها دستگیر شدند.

به گفته سخنگوی پلیس ، هر 3 پسر بچه 7 ، 10 و 11 ساله در زیر زمین خانه بدون آب و غذا نگهداری شده و به دست هایشان دستبند زده شده و پدرشان آ نها را مجبور کرده که در زیر زمین بدون نور و سرویس بهداشتی روی زمین بدون تشک بخوابند و هر بار آن ها اعتراض می کردند فرزندانش را به باد کتک می گرفت.

گفتنی است که دو متهم مدعی شدند که این کار را برای تربیت درست فرزندانشان کردند .

در حال حاضر رسیدگی به پرونده آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شکنجه اخبار حوادث شکنجه عکس بهداشتی دستگیر زوج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی ایران تعرض جنسی تجاوز قتل قیمت کرونا عکس آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن جوان شوهر سابقش را کشت

زن جوانی که به علت کینه و انتقام‌جویی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.  

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • پول هست زمین نیست!
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد