Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا مودریچ هم به تساوی 2-2 رئال مادرید مقابل سویا در هفته 35 لالیگا واکنش نشان داد.

رئال مادرید با کسب تساوی خانگی، سه هفته مانده به پایان رقابت های لالیگا فرصت طلایی صدرنشینی را از دست داد و حالا باید امیدوار به لغزش دیگری از سوی اتلتیکو مادرید باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، لوکا مودریچ در پایان بازی با سویا گفت:

دو امتیاز از دست دادیم، اما تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته پیروزی بودیم، اما تنها با یک امتیاز بیرون آمدیم. خیلی خوب بازی کردیم، مخصوصاً در نیمه دوم که موقعیت های زیادی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و در نهایت یک خطای پنالتی به دست آوردیم که برعکس شد و پنالتی برای حریف اعلام شد! مطمئن نیستم که خطای هند بود یا نه، چون صحنه را ندیدم. بدشانسی است، اما هنوز کاملاً زنده ایم، سه بازی باقی مانده و تا پایان تمام سعی خود را خواهیم کرد.

در نیمه اول به سختی در جریان بازی قرار گرفتیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. هرکاری که می توانستیم برای کسب پیروزی انجام دادیم. حیف شد، اما هنوز شانس قهرمانی داریم. من از لحاظ جسمی به اندازه سایر بازیکنان تیم قوی هستم. به دنبال برگزاری بازی های باقی مانده هستیم و سعی می کنیم در هر سه بازی پیروز شویم.

امیدوار بودیم که سرنوشت قهرمانی لالیگا در دستان ما باشد، اما حالا اینطور نیست. باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم، نه دیگران و سعی کنیم که در هر سه بازی باقی مانده پیروز شویم. همه تیم ها امتیاز از دست می دهند و ما باید باور داشته باشیم.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باقی مانده سه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال

 بالاخره انتظار رئالی‌ها برای به پایان رسیدن مصدومیت طولانی‌مدت تیبو کورتوا به پایان رسید و او می‌تواند برای سفیدپوشان به میدان برود.

او در بازی مقابل بایرن مونیخ در لیست رئال مادرید قرار داشت و پس از آندری لونین که در ترکیب اصلی قرار گرفت، در کنار کپا بر روی نیمکت حضور داشت.


در ابتدا گفته شد که کورتوا قرار است برای دیدار روز شنبه مقابل کادیز به‌طور کامل بازی کند، اما نشریه مارکا در گزارشی از تصمیم جالب کادر فنی رئال خبر داده است.

بر اساس این گزارش، کپا و کورتوا قرار است هر دو برابر کادیز به میدان بروند و هر کدام یک نیمه در دروازه رئال مادرید قرار بگیرند. با وجود این تصمیم، اما انتظار می‌رود در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ هم آندری لونین انتخاب اول کارلتو باشد.


رئال در روز شنبه در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان کادیز است و در صورت پیروزی فقط یک امتیاز تا قهرمانی لالیگا فاصله خواهد داشت. البته اگر بارسلونا در همان روز مقابل خیرونا شکست بخورد، قهرمانی سفیدپوشان قطعی خواهد شد.

tags # رئال مادرید ، تیبو کورتوا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال