Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@13:09:24 GMT

پخش زنده اینترنتی المپیک تابستانی امسال از توئیچ + لینک

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۰۵۰

پخش زنده اینترنتی المپیک تابستانی امسال از توئیچ + لینک

ایتنا - در تابستان امسال با بازی‌های توکیو 2020 باز خواهد گشت، رویدادی 17 روزه که با توجه به تداوم حضور ویروس SARS-CoV-2 دربرگیرنده تمهیدات ایمنی مختلفی خواهد بود. شبکه توئیچ، سرویس استریمینگ آمازون، اعلام کرد که میزبان پوشش المپیک NBC  خواهد بود. المپیک پس از آنکه پارسال به شکل غیرمنتظره‌ای لغو شد، در تابستان امسال با بازی‌های توکیو 2020 باز خواهد گشت، رویدادی 17 روزه که با توجه به تداوم حضور ویروس SARS-CoV-2 دربرگیرنده تمهیدات ایمنی مختلفی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، شبکه‌های NBC  و توئیچ با هم برای محقق نمودن پوشش اصلی المپیک برای کانال NBC Olympics Twitch تلاش خواهند کرد. این پوشش شامل مصاحبه با ورزشکاران، نمایش قسمتهای برجسته‌ای از مسابقات، و همچنین محتوای مرتبط با این بازی مانند رویدادهای بازی زمینه‌ای پیش از آغاز المپیک خواهد بود.
 
پوشش توئیچ در طی 17 روز این المپیک برقرار خواهد بود، و شامل تفسیرهای مفسران معروف در طی ساعات پربیننده می‌شود، که هدف آن ترغیب بیننندگان برای تماشای پوشش تلویزیونی نیز خواهد بود.
 
علاقه‌مندان المپیک که قصد تمشای زنده اینترنتی محتوا را داشته باشند قادر به استفاده از این پوشش در کانال NBC Olympics Twitch از این لینک خواهند بود.
 
المپیک امسال از نظر فنی باید در تابستان 2020 برگزار می‌شد، اما کمیته بین‌المللی المپیک در مارس این سال اعلام کرد که بازیهای 2020 در توکیو از 23 ژوئیه 2021 (دوم تیر 1400) برگزار خواهد شد. NBC این بازی‌ها را پوشش خواهد داد، و بخشی از این پوشش نیز برای استریم در توئیچ قابل دسترسی خواهد بود.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پخش زنده المپیک تابستانی اینترنت یوتیوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748085

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده