Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:10:20 GMT

اردن کاردار سفارت رژیم صهیونیستی را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۳۸۶

اردن کاردار سفارت رژیم صهیونیستی را احضار کرد

وزارت امور خارجه اردن به منظور اعلام اعتراض خود به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و هتک حرمت این مسجد مبارک، کاردار سفارت این رژیم در امان را احضار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، امان همچنین حملات اخیر به مسجدالاقصی و نمازگزاران مسلمان و نیز یورش به قدس اشغالی به ویژه در محله شیخ جراح را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف البطاینه، دبیرکل وزارت خارجه اردن به کاردار رژیم صهیونیستی هشدار داد که اقدامات این رژیم علیه مسجد مبارک الاقصی نقض قوانین بین المللی و وضع موجود تاریخی و حقوقی شهر قدس است و باید فوراً متوقف شود.

وی نسبت به عواقب ادامه این اقدامات وتحرکات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

البطاینه همچنین بر لزوم حفظ حرمت مسجد مبارک الاقصی و آزادی نمازگزاران در انجام فرایض دینی خود تأکید کرد.

البطاینه تأکید کرد که مسجدالحرام الاقصی با کل مساحت ۱۴۴ دونم متعلق به مسلمانان است که به طور انحصاری تحت نظارت اداره اوقاف بیت المقدس و مسجد الاقصی اردن اداره می شود و تخلفات اسرائیل علیه این مسجد، تحریک آشکار احساسات مسلمانان در سراسر جهان است.

این مقام اردنی از کاردار رژیم صهیونیستی خواست پیام امان را به مقامات اسرائیلی منتقل و تاکید کند که آنها باید طبق قوانین بین المللی به تعهدات خود پایبند باشند، تخلفات و حملات به مسجد الاقصی و ساکنان قدس را پایان داده و روند آوارگی ساکنان محله شیخ جراح از خانه های خود را متوقف کنند.

قدس و اراضی فلسطینی طی سه روز گذشته شاهد درگیری میان فلسطینیان با نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندرو است که به زخمی شدن ۵۶۰ تن در درگیری‌های سه روز اخیر منجر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردن اسراييل درگیری در قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا

 به گزارش تابناک، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

به گزارش میزان، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • هیات حماس به قاهره می رود
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا