Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:55:28 GMT

وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۴۵۱

وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم است

ایسنا/کردستان رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم انتخابات را به سلامت برگزار کنیم.

 محمدابراهیم زارعی در جلسه ستاد انتخابات استان به مردم اطمینان داد انتخابات پیش رو هم به لحاظ سلامت انتخابات و هم به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی، انتخاباتی سالم و امن خواهد بود و جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همه ما تلاش خواهیم کرد این انتخابات را با سربلندی و آبرو برگزار کنیم و قطعا هیچکدام از ما حاضر نیستیم آبروی خود را برای کس دیگری هزینه کنیم لذا به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم انتخاباتی سالم برگزار کنیم. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با یادآوری اینکه دولت از نظام جدا نیست، تاکید کرد: باید خدمات دولت را بیان کنیم تا در مردم امید ایجاد شود و امیدواریم انتخابات پرشوری داشته باشیم. 

وی با اشاره به تلاش دولت برای تامین واکسن کرونا، ابراز امیدواری کرد انتخابات بدون مشکل برگزار شود.

زارعی لزوم همکاری هیات اجرایی و هیات نظارت را بسیار مهم عنوان و تاکید کرد: ما موظفیم مرّ قانون را اجرا کنیم. 

وی در ادامه خواستار تسریع در رفع مشکل پوشش اینترنت شعب دارای مشکل شد و متذکر شد: همه ادارات استان موظف به همکاری کامل با ستاد انتخابات هستند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اساس زیر اعلام شد:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳-سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

«احسان محمدحسینی» مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت در خصوص این لیست گفت: در فرایند انتخاب نمایندگان تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزدها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است تا ازدحامی در شعب شکل نگیرد و رأی‌دهندگان به راحتی و سهولت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.



کد خبر 849001 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه مجلس - انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف