Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:27:37 GMT

چه کسی مسئول است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۶۲۶

چه کسی مسئول است؟

دفعه سوم، کسی که آن طرف خط بود گفت: آنجا مگر دیوانه خانه است؟! مسئول ندارد؟! گفتم: خودم هستم. گفت: پس اینها چه کسانی هستند که مدام می‌گویند جانی هستیم و سعادت داریم و... گفتم: این نام خانوادگی ماست.»

به گزارش ایسنا،  عبدالله آهنگر در رابطه با دوست و همرزم خود شهید حسن احسانی‌نژاد روایت می‌کند:  من و شهید احسانی‌نژاد با یکدیگر در سپاه کرج همکار بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار که دلیل تغییر نام خانوادگی‌اش از جانی به احسانی نژاد را پرسیدم. گفت: «یک روز یک نفر به تعاون سپاه زنگ زد. گوشی را برداشتم و گفتم: جانی هستم بفرمایید. تلفن قطع شد! پشت بندش دوباره تلفن زنگ خورد. این بار معاونم جواب داد و گفت: سعادت هستم بفرمایید. اما باز هم تلفن قطع شد!

دفعه سوم، کسی که آن طرف خط بود گفت: آنجا مگر دیوانه‌خانه است؟! مسئول ندارد؟! گفتم: خودم هستم. گفت: پس اینها چه کسانی هستند که مدام می‌گویند جانی هستیم و سعادت داریم  و... گفتم: این نام خانوادگی ماست.»

جانی به معنی از جان برآمده و دوست داشتنی است، اما اغلب مردم تعبیر به جنایتکار می‌کردند و این با نامم که حسن بود، سازگاری نداشت. به همین دلیل، احسانی گذاشتم تا ریشه اش با نامم یکی باشد. نژاد را هم خود ثبت احوال اضافه کرد.» او حقیقتا سراسر وجودش حسن بود و نیکویی.

یک روز در اتاقش نشسته بود و مشغول انجام کار اداری بود که کسی آمد و از او درخواست کرد برایش نامه‌ای بنویسد. چون نوشتن نامه، جزو وظایف کاری‌اش نبود، خودکارش را عوض کرد.! خودکار سپاه را روی میز گذاشت، خودکار شخصی‌اش را از جیب درآورد و شروع به نوشتن کرد. شهید احسانی‌نژاد به شدت نسبت به بیت‌المال حساس بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس خودکار شهيد لشکر10 سیدالشهدا ع احسانی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • آیا همه خون‌ها قرمز هستند؟
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان