Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@22:07:03 GMT

برای حضورم در استقلال صحبت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۷۱۶

برای حضورم در استقلال صحبت شد

خبرورزشی –  میلاد جهانی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما در انتهای جدول بودیم و کمی استرس داشتیم، اما خدا را شکر بازی را بردیم. بچه‌ها یکدل و همه پُرتلاش بودند. در این تعطیلات خیلی زحمت کشیدیم و صبح و بعدازظهر تلاش کردیم و خدا را شکر به نتیجه هم رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد گلزنی‌اش در این مسابقه گفت: هر بازی برای من مهم است و باید گل بزنم، چون تیم‌مان در شرایطی است که باید کمک کرد. همه باید یکدست بازی کنیم. خدا را شکر قسمت شد من هم گل بزنم.

هافبک تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شد این بازیکن در نیم‌فصل قرار است به استقلال برود، بیان کرد: در ابتدای فصل هم حرفش بود ولی قسمت نشد، در نیم‌فصل هم صحبت شد، ولی اجازه دادیم باشگاه‌ها صحبت کنند. به هر حال الان در خدمت ذوب‌آهن هستیم.

جهانی در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال در جام حذفی هم گفت: باید حتماً به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که یا در نیمه اول یا در نیمه دوم همینطور محکم بازی کنیم تا بازی را ببریم، چون در جام حذفی راحت‌تر می‌شود بازی‌ها را در طول ۹۰ برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه ذوب آهن میلاد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا باید در دیداری حساس از هفته بیست و ششم به مصاف ذوب آهن برود. آتیلا حجازی سرپرست جدید آبی ها برای حضور در جلسه هماهنگی پیش از بازی، راهی ساختمان سازمان لیگ شده بود.

وی درخصوص حضورش در این جلسه گفت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. درخصوص دیدار فردا باید بگویم که تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند، در استادیوم حضور یافته و کنارمان باشند. همانطور که آنها از ابتدای فصل در کنارمون بودند، به شدت به حضورشان نیازمندیم.

حجازی درباره بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان و اینکه آیا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

او در مورد اینکه وضعیت استقلال را در پنج هفته پایانی چگونه می بیند نیز پاسخ داد: شرایط حساسی است و تمام ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می کنند و امیدوارم که به نتیجه برسیم.

حجازی در پایان و درخصوص انتظارش از هواداران چیست، پاسخ داد: حمایت، حمایت و حمایت.

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد