Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود شهرکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار و همگرایی و همراهی دستگاه‌های مرتبط و بانک‌های عامل با بخش تولید و تجارت در سیستان وبلوچستان در سال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های رونق و مانع‌زدایی از تولید و تسهیل مراودات تجاری و شناسایی محدوده‌های معدنی شاخص از جمله طلا، مس و انجام شد که در سالجاری نتایج حاصله این اقدامات قابل لمس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال ۱۳۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا در سیستان وبلوچستان برای اولین بار بیش از ۲۶۴ هزار عدد ماسک تنفسی سه لایه و افزون‌بر ۱۵ هزار عددلباس، شیلد و گان لمینت شده تولید شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته به جهت تنظیم بازار و جلوگیری از کمبود کالاهای اساسی اقلام مورد نیاز مردم از جمله مرغ منجمد، روغن و شکر در سطح شهرستان‌های استان بر اساس سرانه جمعیتی توزیع شد که با توجه به اینکه ما استانی مصرف کننده هستیم این اقدام بسیار مهم و قابل توجه است.
وی ادامه داد: بهره‌برداری از واحد رسیدگی کارخانه بافت بلوچ با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۱۲۰ نفر، احیای ۴۷ واحد صنعتی غیرفعال با  اشتغال ۲۴۹ نفر و پرداخت تسهیلات به یکهزار و ۷۶۰ واحد صنعتی و معدنی در قالب بندالف تبصره ۱۸ ، عشایری و روستایی شامل تسهیلات ایجادی و سرمایه در گردش به مبلغ سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال را می‌توان از اقدامات قابل توجه در بخش جهش و رونق تولید در سال گذشته نام برد.
شهرکی بیان کرد: تعیین تکلیف نحوه اجرای طرح لاستیک بعد از ۶ سال از زمان تصویب و انجام فراخوان سرمایه‌گذاری از سوی وزارت صمت و بهره‌برداری از ۱۰۵ طرح صنعتی و معدنی با ایجاد اشتغال جهت یکهزار و ۳۸۰ نفر با سرمایه‌گذاری چهار هزار ۳۰۰ میلیارد ریال نیز در سال گذشته انجام شده است .
وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح منیزیت و تولید جرم‌های نسوز با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۵۷۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹  انجام شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توسعه ایران اشتغال زایی صمت کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسعه ایران اشتغال زایی سیستان و بلوچستان توسعه ایران اشتغال زایی صمت کارآمدی دولت اخبار کنکور سرمایه گذاری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان