Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@12:46:19 GMT

آتش زدن دیوار کنسولگری ایران در کربلا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۸۲۱

منابع خبری از آتش زدن دیوار کنسولگری ایران در شهر کربلا خبر می‌دهد.

پایگاه خبری صابرین نیوز خبر داد که نیروهای امنیتی در کربلا، به مقابله با آشوبگران پرداخته و تعدادی از دو طرف نیز مجروح شده‌اند.

شبکه خبری روسیا الیوم نیز گزارش داد که تجمع کنندگان در برابر کنسولگری اقدام به آتش زدن تعدادی لاستیک خودرو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری العالم نیز در گزارشی از این حادثه خبر داد که ده‌ها نفر اقدام به برگزاری تجمعی در برابر کنسولگری ایران در کربلا کرده و در این تجمع کانکس‌های نیروهای حفاظتی دربیرون کنسولگری آتش زده شد و نیروهای امنیتی، تجمع کنندگان را متفرق کردند.

رسانه‌های عراقی بامداد امروز از کشته شدن «ایهاب جواد» از فعالان عراقی، در حمله مسلحانه‌ای در کربلا خبر دادند. کنسولگری ایران عصر امروز در بیانیه‌ای ترور این فعال عراقی را محکوم کرد.

کنسولگری ایران در بیانیه خود تاکید کرد: «کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا مقدسه، این اقدام تروریستی را که شامگاه گذشته در این شهر مقدس روی داده محکوم کرده و تسلیت و همدردی خود را ابراز داشته و معتقد است که اینگونه اقدامات در چارچوب ناامنی و بی ثبات کردن کشور دوست و برادر، جمهوری عراق است».

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کنسولگری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است