Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@00:55:03 GMT

آینده ماشین گلزنی پرتغالی کجا رقم خواهد خورد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۰۵۵

«چالش جدید»؛ این عبارتی بود کریستیانو رونالدو از آن با عنوان مهم‌ترین دلیلش برای جدایی از رئال مادرید پس از هت‌تریک در قهرمانی اروپا یاد کرد و باعث شد پای ستاره پرتغالی به یوونتوس باز شود. چالشی که اکنون سه سال از آغاز آن می‌گذرد و به نظر می‌رسد نتیجه‌اش دلخواه هیچ یک از طرفین معامله نبوده است.

مهم‌ترین دلیلی که یوونتوس را مجاب کرد تا 100 میلیون یورو برای رونالدوی 33 ساله پرداخت کند درخشش او در لیگ قهرمانان اروپا بود و تصور می‌شد شماره هفت رئال مادرید آخرین تکه پازل قهرمانی تورینی‌ها باشد اما در عمل اتفاقات دیگری رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رونالدو در مدت سه فصل حضورش در تورین موفق به زدن 102 گل شده که آمار درخشانی به حساب می‌آید اما ناکامی یوونتوس در کسب عنوان قهرمانی اروپا و هم‌چنین سری آ در این فصل باعث شده او هم مورد انتقاد قرار گیرد.

در سه فصل حضور فوق‌ستاره پرتغالی در یوونتوس آن‌ها مقابل تیم‌های آژاکس، لیون و پورتو که از نظر مهره به مراتب ضعیف‌تر از بانوی پیر هستند حذف شده‌اند. از طرفی پرداخت هزینه 100 میلیون یورویی برای رونالدو در کنار دستمزد هنگفت این ستاره توقعات را از او بالا برده است.

حال در شرایط فعلی که تیم یوونتوس به خاطر شرایط کرونا در بحران مالی به سر می‌برد جدایی این ستاره پرتغالی از بانوی پیر گزینه‌ای محتمل به نظر می‌رسد تا بخشی از ضررهای مالی این دوران جبران شود.

اولین مقصدی که در مورد آینده رونالدو مطرح شد حضور دوباره در تیم رئال مادرید بود که به نظر می‌رسد خود او هم تمایل زیادی به آن دارد اما فلورنتینو پرز خیلی زود این اخبار را تکذیب کرد و بسیار بعید است که رونالدو دوباره با پیراهن سفید لوس‌بلانکو به میدان برود.

در حال حاضر دو مقصد برای Cr7 در صورت ترک تورین بسیار محتمل به نظر می‌رسد و آن هم حضور در یکی از دو تیم پاریسن ژرمن و منچستریونایتد است. این روزها کیلیان امباپه فرانسوی بیش از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک شده و در صورت جدایی او رونالدو می‌تواند راهی پاریس شود. هم‌چنین از منچستریونایتد در سال‌های اخیر بارها به عنوان مقصد بعدی این فوق ستاره یاد شده و بعید نیست رونالدو به تیمی برگردد که برای اولین بار در آن‌جا توانست نام خودش را به عنوان یکی از بهترین‌های فوتبال جهان مطرح کند.

در این بین دو مقصد غیرمنتظره هم برای صاحب پنج توپ طلا وجود دارد؛ اولی بازگشت به کشور پرتغال و تیم اسپورتینگ است که چندی پیش توسط یکی از رسانه‌ها مطرح شد و شاید رونالدو در سال‌های پایانی فوتبال خود تصمیم بگیرد به تیمی برگردد که الفبای فوتبال را از آن‌جا آموخته است. مقصد دوم هم حضور او در فوتبال آمریکا و لیگ MLS است که می‌تواند از نظر تبلیغاتی برای این لیگ اتفاق بزرگی باشد.

البته جدایی کریس رونالدو از یوونتوس هنوز قطعی نشده و احتمال ادامه همکاری طرفین وجود دارد. به خصوص که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد این تیم هم مشخص نیست و بعید است مدیران باشگاه بدون نظر سرمربی تصمیم به فروش مهم‌ترین بازیکن خود بگیرند.

نکته حائز اهمیت درباره شرایط رونالدو پس از سه سال حضور در یوونتوس این است که به جرات می‌توان گفت از این انتقال هر سه طرف ماجرا ضرر کرده‌اند. رئال مادرید ماشین گلزنی خود را از دست داده و علی‌رغم هزینه بسیار هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برایش پیدا کند؛ یوونتوس با رونالدو هم به قهرمانی اروپا نرسید و برای اولین بار در 10 فصل اخیر رقابت بر سر قهرمانی سری‌آ را هم به اینتر واگذار کرد و رونالدو هم در چالش جدید خود شکست خورد و نتوانست با سومین تیم به قهرمانی اروپا برسد.

حال باید دید در نهایت مدیران یوونتوس و کریستیانو رونالدو چه برنامه‌ای برای آینده دارد و سرنوشت این همکاری به کجا خواهد رسید.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قهرمانی اروپا نظر می رسد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

‌محمد قویدل ‌۱۰ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز ۱۱ اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر ۵.۲ متر مربع است، تصریح کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۸۰۰ کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو