Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحث در مورد هزینه بالای الزام به آزمایش کرونا برای مسافران هوایی همچنان ادامه دارد و شرکتهای هواپیمایی و فرودگاهها در بیانیه مشترکی هشدار دادند که سیاست اجباری برای انجام آزمایش PCR یک مانع بزرگ برای بهبود سفرهای هوایی است .

یاتا همچنین به دولت ها هشدار داده است که هزینه های بالای آزمایش کرونا می تواند مسافرت هوایی را از دسترس افراد و خانواده ها دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یاتا ، برای تسهیل در راه اندازی مجدد و موثر سفرهای بین المللی ، آزمایش کرونا باید مقرون به صرفه ، موثر و در دسترس باشد.
بررسی های یاتا از هزینه های آزمایش PCR (آزمایشی که مورد نیاز بیشتر دولت ها است) در 16 کشور ، نشان می دهد فقط فرانسه طبق توصیه سازمان بهداشت جهانی عمل کرده ، تا هزینه آزمایش مسافران را بپردازد. لازم به ذکر است که حداقل هزينه این آزمايش 90 دلار و حداكثر آن 208 دلار است.
ویلی والش ، دبیر کل یاتا هشدار داد که بازگشت تقاضای سفرهای بین المللی با در نظر گرفتن هزینه آزمایش PCR به خطر می افتد و بهبود آن را به طور چشمگیری کاهش می دهد. این تأثیر در سفرهای کوتاه (حداکثر 1100 کیلومتر) بیشتر خواهد بود .
در انگلیس نیز تلاش می شود مالیات بر ارزش افزوده را از همه آزمایشات کرونا که 20٪ قیمت را افزایش می دهد ، حذف کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آزمایش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟