Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ارجمند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای توسعه دولت الکترونیک و حذف فرآیندهای زائد و وقت‌گیر در صدور مجوزها و پروانه‌های فعالیت مراکز گردشگری، سامانه جامع آمار و اطلاعات، فعالیت خود را از اول اردیبهشت آغاز کرده و صدور و تمدید تمام مجوزها از طریق این سامانه انجام می شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: این سامانه ضمن صرفه‌جویی در زمان و تسهیل کار برای متقاضیان، برای کاهش بروکراسی اداری و توسعه دولت الکترونیک طراحی و راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند تصریح کرد: کارکرد دیگر این سامانه به‌روزرسانی و تسهیل آمارگیری از تمام مراکز گردشگری برای مدیریت و برنامه‌ریزی‌های آتی معاونت گردشگری و تشخیص نیاز استان برای تکمیل و توسعه مراکز گردشگری استان است، با توجه به این کارکرد، ضروری است تمام متقاضیان صدور و تمدید مجوز، به آدرس اینترنتی www.myst.mcth.ir مراجعه و نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: در این سامانه پس از ثبت‌نام اولیه و با توجه به نیاز متقاضی فرآیند شروع می‌شود و در واقع تمام تعاملات میراث فرهنگی با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور مجوز و در صورت نیاز تمدید مجوزهای صادرشده نیز از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری زنجان دولت الکترونیک میراث فرهنگی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری زنجان دولت الکترونیک میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری زنجان دولت الکترونیک میراث فرهنگی زنجان اخبار کنکور مراکز گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته