Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@00:30:07 GMT

بارش‌های پراکنده آسمان کردستان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۸۴۰

بارش‌های پراکنده آسمان کردستان را فرا می‌گیرد

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از امروز تا روز چهارشنبه به تناوب شاهد ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش ابر، وزش باد شدید، در برخی از نقاط استان بارش باران به همراه رعد و برق و احتمال بارش تگرگ خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ نشمیل احمدیانی افزود: بارش‌ها به شکل رگباری و پراکنده بوده و عمدتاً در نیمه شمالی و شرقی و تا حدودی نواحی مرکزی استان رخ می‌دهد که امکان آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی در برخی از مناطق یاد شده دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شرایط بارش برای فردا و پس فردا در سطح منطقه کاهش می‌یابد اما همچنان برای شهرستان‌های بیجار و قروه امکان بارش‌های خفیف و پراکنده وجود دارد.

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از امروز به تدریج از میزان گرد و خاک در سطح استان کاسته می‌شود و کیفیت هوا و دید افقی افزایش می‌یابد.

وی سردترین نقطه استان در شبانه روز گذشته را "قاملو" با یک درجه و گرم‌ترین را "سلین اورامان" با ۳۲ درجه سانتی گراد عنوان کرد و گفت: دمای شهر سنندج مرکز استان نیز مابین ۱۱ و ۲۶ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

احمدیانی یادآور شد: از فردا تا روز سه شنبه به تدریج میانگین دمای شبانه استان پنج تا هفت درجه سیلسیوس افزایش یافته و هوای سطح منطقه گرمتر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور