Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:42:43 GMT

تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۹۶۹

تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جاور صفاری صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد در تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: این تصمیم از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و به منظور ممانعت از افزایش تردد و فراهم شدن شرایط انتقال بیشتر ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس از ساعت ۱۲ ظهر فردا (سه شنبه) ورود به استان گیلان ممنوع خواهد بود، افزود: پلیس در مبادی ورودی حضور داشته و از ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه تأکید کرد: تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلف در مبادی ورودی به استان گیلان، کنترل و رصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رانندگانی که این موضوع توجه نکرده و در شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، گفت: خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ صفاری به لغو همه مجوزهای صادر شده برای سفر نیز اشاره و اضافه کرد: این مجوزها تنها در صورت اضطرار صادر خواهند شد.

وی افزود: این ممنوعیت‌ها شامل خودروهای شخصی خواهد بود و از تردد این نوع از وسایل نقلیه در مبادی ورودی به استان گیلان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راه گیلان به شهروندان گیلانی و سایر هموطنان توصیه کرد در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از ترددهای غیرضروری خودداری و با مجریان طرح‌های ترافیکی نیز همکاری کنند.

کد خبر 5208441

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه گیلان ممنوعیت تردد ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان واکسن کرونا شب قدر فلسطین اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بر ضرورت تجهیز خودروها به ردیاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو اظهار کرد: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده است و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقای امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمام خودروها به ردیاب مجهز شوند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که در آن استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند، البته در همین راستا نیز تولید بعضی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

سردار ولیپور گودرزی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد، از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد: مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند، علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری و استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو در محل‌های دارای روشنایی از جمله این موارد است.

کد خبر 749692

دیگر خبرها

  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته