Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:15:58 GMT

پیش‌بینی افزایش ابر و وزش باد شدید در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۰۱۱

پیش‌بینی افزایش ابر و وزش باد شدید در تهران

«فریبا گودرزی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا به آخرین وضعیت آب و هوایی کشور اشاره کرد و افزود: امروز در برخی از نقاط نوار شرقی کشور و نیز در شمال آذربایجان غربی، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، سواحل دریای خزر، اردبیل و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و بر روی دامنه‌های زاگرس مانند همدان، مرکزی، لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس و کهگلویه و بویراحمد بارش باران را خواهیم داشت و برای مناطق مستعد کوهستانی احتمال رخداد تگرگ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به‌طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند و دریای خزر هم مواج پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی خاطرنشان‌کرد: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، بارش‌ها در سواحل دریای خزر، اردبیل و نیز استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برای استان‌های واقع در زاگرس ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور بیان‌داشت: از روز سه‌شنبه تا روز پنجشنبه در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: امروز بعدازظهر در تهران افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید را شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان هواشناسی كشور بارندگی وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان هواشناسی كشور بارندگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان هواشناسی كشور بارندگی وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور سازمان هواشناسی اخبار کنکور سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار، روند افزایش نسبی دما و نیز افزایش غبار به ویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در منطقه و استان البرز است و روز چهارشنبه ورود سامانه تندری را به منطقه خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با روند افزایش دما تا انتهای هفته و شنبه آسمان صاف تا کمی ابری است و برای روز یکشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار، عصر و شب رشد ابر و در ارتفاعات احتمال رگبار خفیف و رعد و برق برای دوشنبه خبر داد و افزود: روز سه شنبه نیز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار خواهد بود.

کد خبر 6088905

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان