Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:49:30 GMT

تزریق واکسن کرونا به ۸۵۰۰ سالمند هرمزگانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۰۱۸

تزریق واکسن کرونا به ۸۵۰۰ سالمند هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان بیان داشت: ۱۹ اردیبهشت، چهار نفر بر اثر ابتلای به کرونا جان در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۱۸۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه اکنون امروز نیز ۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند، عنوان کرد: اکنون در مجموع ۳۷۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع بستری ها، ۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است، تصریح کرد: هنوز به نقطه اوج این موج شیوع کرونا نرسیده ایم و یک روند رو به افزایش با شیب ملایم در استان در حال وقوع است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به برگزار نکردن تجمعات در روز عید فطر، عنوان کرد: تجمعات روز عید فطر موجب می‌شود تعداد مبتلا، بستری و حتی فوتی‌ها در استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون به ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال در هرمزگان واکسن کرونا تزریق شده است، اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند.

نوروزیان در پایان با اشاره به اینکه اگر تاکنون با سالمندان بالای ۸۰ سال برای تزریق واکسن از طرف مرکز بهداشتی تماس گرفته نشده است این افراد می‌توانند در سامانه اینترنتی به نشانی salamat.gov.ir نام نویسی کنند، خاطرنشان کرد: پس از نام نویسی در این سامانه در مدت ۷۲ ساعت با آنان تماس گرفته می‌شود و زمان و مکان تزریق واکسن اعلام می‌شود.

کد خبر 5208437

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واکسن کرونا ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان واکسن کرونا شب قدر فلسطین اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین