Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@19:33:05 GMT

کرونا اجازه ورود به حوزه‌های امتحانی را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۳۰۸

کرونا اجازه ورود به حوزه‌های امتحانی را ندارد

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم الزامی است.

او در ادامه بیان داشت: در زمینه حفظ سلامت دانش آموزان و ایمن سازی مدارس در برابر شیوع کرونا ویروس، حوزه‌های امتحانات نهایی این ناحیه به صورت کامل گندزادیی می‌شوند و ایستگاه سلامت در حوزه‌های برگزاری امتحانات دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتوکی در ادامه افزود: دانش آموزان هنگام ورود به حوزه محل‌ها از نظر بالینی با دستگاه‌های تب سنج بررسی می‌شوند و تأمین شرایط فاصله‌گذاری مناسب و جلوگیری از تجمع در ورود به محل امتحان، ایجاد فاصله‌گذاری مناسب برای صندلی‌ها در محل آزمون، شست و شو و ضدعفونی مدارس و تهیه تهویه مناسب هوا در محل الزامی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: توصیه می‌شود دانش آموزان با پرهیز از به همراه آوردن وسایل غیرضروری مثل عینک آفتابی، کتاب، دفتر و سایر که خود می‌تواند عامل انتشار ویروس باشد، از وسایل شخصی مثل خودکار، مداد، لیوان، پاک کن استفاده کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات نهایی دانش آموزان رعایت نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود موسویان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، این آزمون با حضور ۱۱ هزار و ۳۳۱ داوطلب در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان هفت هزار و ۹۱۰ نفر خانم و سه هزار و ۴۲۱ نفر مرد هستند، گفت: شش هزار و ۳۱۷ نفر از مجموع داوطلبان این آزمون در شهر یاسوج، دو هزار و ۴۸ نفر در شهر گچساران و دو هزار و ۹۶۶ نفر نیز در شهر دهدشت با هم رقابت می کنند.

کد خبر 6093026

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی