Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و تدوین اهداف سال 1400 با حضور روسای شعب شهر اصفهان بانک ایران زمین به صورت حضوری و شعب شهر های شهرکرد، شهرضا، گلپایگان، اراک، قم و کاشان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: محمد رضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در این جلسه به تجزیه و تحلیل عملکرد شعب تا پایان فروردین ماه سال جاری پرداخت و با اشاره به ابلاغ تغییر نرخ سود سپرده های بانکی و تشریح نحوه فعالیت همکاران، روحیه تعامل و تلاش همراه با انگیزه را شاخصه کارمندان بانک ایران زمین به عنوان یک سازمان جوانگرا دانست و تحقق اهداف را در گرو تداوم برنامه ریزی همراه با خرد و کار جمعی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر منطقه ای بانک ایران زمین تلاش صورت گرفته در فروردین ماه را لازم، لیکن کافی ندانست و از همه همکاران خواست تا در راه انجام وظیفه از تمام ظرفیت با بسیج امکانات جهت تحقق 100 درصدی اهداف گام بردارند.
وی خدمات و محصولات بانک را قابل رقابت با سایر بانک ها دانست و توجه بیش از پیش پرسنل به روند جذب منابع و بویژه منابع ارزان قیمت را تاثیر گذار و اهمیت به پارامتر های موثر بر جلب و جذب منابع را بسیار مهم و ضروری دانست.
سبزواری رصد روزانه و تجزیه و تحلیل آمار عملکرد شعبه و پرسنل بمنظور دستیابی به نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکار های مناسب در شرایط فعلی و ایجاد امید و نشاط را بسیار موثر دانست و استفاده از داشبورد مدیریتی جهت برنامه ریزی دقیق و تاثیرگذار به جهت دستیابی به اهداف را مهم و راه گشا عنوان کرد.
در پایان حاضرین در خصوص مسائل پیش رو به بحث و گفتگو پرداختند و جمع بندی لازم توسط مدیریت منطقه صورت پذیرفت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد، از این‌رو تعامل مسئله‌محور نه فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان درباره بررسی لایحه تعامل با اصحاب رسانه و پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌ها اظهار کرد: پیچیدگی‌های شهرداری اجازه نمی‌دهد که مسائل و امور به روال عادی انجام شود و در صورتی‌که بخواهیم جلسات ما در این حوزه به نتیجه خوبی دست پیدا کند، باید به‌طور ساختارشکنانه پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در حوزه اقتصادی به بازنگری قانون درآمد پایدار در تمام موارد پرداخته است و این ضرورت در حوزه فرهنگی، اجتماعی و رسانه نیز وجود دارد، افزود: تلاش شده است تا نحوه تعاملی که رسانه باید با موضوعات مختلف در شهر داشته باشد، در شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شود، چرا که یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد و مسیری که باید در تعامل مجموعه مدیریت شهری به عنوان یک حکومت محلی با رسانه ایجاد شود، همین موضوع است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های سنتی رقیب پیدا کردند و رسانه‌های مکتوب در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌برند، تصریح کرد: حجم اطلاعات بدون منبع و رسیدن به دوران مرگ منبع، مخاطب را به جایی رسانده است که باید دوباره رسانه‌های رسمی را به‌عنوان رسانه مرجع قرار دهیم.

صالحی ادامه داد: تعامل مسئله‌محور نه‌فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این تعامل باید آورده شهرداری برای رسانه‌ها و آورده رسانه‌ها برای شهرداری و اینکه در چه سطحی قرار دارد، مشخص شود و به‌طور قطع باید بین رسانه‌ای که فعال و بازنشر آن مشخص است با رسانه‌ای که موقعیت، تأثیر، ضریب انتشار و نحوه پرداختن آن به مسائل مشخص نیست، تفاوت قائل شد.

کد خبر 747920

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران