Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشست مجازی «روز قدس، روز مستضعفین» که از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، گفت که انقلاب اسلامی ایران عامل این بود که موضوع فلسطین به مرکز توجهات بازگردد.

به نوشته المنار، او در خصوص اتفاقات این روزهای بیت‌المقدس گفت: «آنچه این روزها از اقدامات مردم فلسطین در قدس و محله شیخ جراح می‌بینیم، همگی مظاهر عزت و پیروزی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتقاد از موضع کشورهای سازشگر با رژیم صهیونیستی، گفت که آن‌ها قصد دارند آرمان فلسطین را در طبقی از طلا در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند و در طول دهه‌های گذشته عامل اصلی کندی حرکت در راستای آزادی قدس بودند.

معاون دبیرکل حزب‌الله، جمهوری اسلامی ایران را در مرکز جبهه مقاومت دانست و گفت که به همین دلیل جریان سازش و جریان قدرت جهانی این کشور را هدف قرار داده و در اصل همه اقدامات ضد ایرانی با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله لبنان فلسطین شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی