Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آتش‌سوزی مهیب در منطقه امنیتی صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی بخشی از زنجیره در حال گسترش بحران‌های امنیتی این رژیم است که انتظار تداوم و فزونی یافتن ابعاد و گستره آن کاملا قابل پیش‌بینی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از نورنیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعتی قبل از آتش‌سوزی مهیبی در حوالی کارخانه صنایع دفاعی ارتش رژیم اسرائیل در منطقه «رافائل» واقع در شمال غربی حیفا خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه صهیونیستی هاآرتص با ارائه گزارشی از این آتش‌سوزی مهیب نوشت: آتش‌سوزی‌ها در مجاورت کارخانه تسلیحات دفاعی «موسسه دیوید» در رافائل رخ داده است. بر اساس این گزارش؛ به دلیل گستردگی آتش‌سوزی، تردد قطار‌ها از ایستگاه حیفا به شمال سرزمین‌های اشغالی متوقف شده است.
هاآرتص گزارش داده است که آتش‌سوزی وسیع امروز یکشنبه در مناطق مختلفی بین محله‌های «نوه گانیم» در «کریات یم» در حال گسترش است و آتش‌نشانان در حال تلاش برای اطفای حریق هستند.
این رخداد که در منطقه‌ای امنیتی و کاملا حفاظت شده به وقوع پیوسته در ادامه حوادث زنجیره‌ای که طی کمتر از یک ماه گذشته در سرزمین‌های اشغالی رخ داده، ضمن آنکه از ضعف شدید سیستم‌های امنیتی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهد سوالات جدی در مورد منشاء و دلایل وقوع این حوادث ایجاد کرده است.
انفجار در صنایع فوق امنیتی ساخت موتور‌های موشک، اصابت موشک به نزدیکی تاسیسات هسته‌ای دیمونا، حملات سایبری گسترده به سازمان‌ها و نهاد‌های حکومتی، انفجار و آتش سوزی عظیم در پالایشگاه نفت حیفا و رخداد‌های ریز و درشت دیگر که همگی در بازه زمانی بسیار محدود به وقوع پیوسته نمی‌تواند صرفا در ردیف حوادث معمولی تحلیل و تفسیر شود و به طور قطع دلایلی به غیر از توجیهاتی که مقامات رژیم صهیونیستی در مقام علت وقوع این رخداد‌ها بیان کرده‌اند باید برای ارزیابی این حوادث جستجو شود.

بحران‌های امنیتی فزاینده بر معضلات سیاسی و اجتماعی رژیم صهیونیستی افزوده شده
رژیم صهیونیستی که با معضلات شکننده متعدد سیاسی، اجتماعی و امنیتی، چون ناکامی گروه‌های مختلف سیاسی برای تشکیل دولت، ناکارآمدی در مدیریت شرایط اقتصادی و درگیری‌های شدیدی که میان شهرک‌نشینان صهیونیست و فلسطینیان ساکن در سرزمین‌های اشغالی طی روز‌های جاری روبرو است اکنون به دلیل سیاست‌های شرارت‌بار منطقه‌ای با بحران‌های امنیتی فزاینده در داخل مرز‌های خود روبرو شده که تاکنون امکان مواجهه و مقابله با آن را نداشته است.
شواهد نشان می‌دهد که آتش‌سوزی مهیب امروز یکشنبه در منطقه امنیتی صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی بخش دیگری از زنجیره در حال گسترش بحران‌های امنیتی این رژیم است که انتظار تداوم و فزونی یافتن ابعاد و گستره آن کاملا قابل پیش‌بینی است.
نتانیاهو به عنوان نخست وزیری که با داشتن پرونده‌های متعدد فساد اقتصادی، طراح اصلی شرارت‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن اذهان از پرونده‌های قضایی خود بوده است، اکنون در وضعیتی قرار گرفته که ضمن از دست دادن جایگاه حزبی و سیاسی خود در معرض فشار‌های رو به تزاید سیاسی و اجتماعی در داخل و بحران‌های امنیتی سئوال برانگیز با منشاء نامعلوم واقع شده است.
تداوم این روند که نتیجه سیاست‌های نابخردانه نتانیاهو و افراطیون صهیونیست است موضوعی نیست که بتوان با پول‌پاشی و سرقت واکسن و نمایش مدیریت موفق همه‌گیری کرونا بر آن سرپوش گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رمزگشایی سرزمین اشغالی بحران های امنیتی رژیم صهیونیستی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی

مدیریت بحران استانداری مرکزی هشدار مهم صادر کرد: رخداد صاعقه‌های مرگبار از ظرفیت به شدت بالایی برخوردار است.

در این هشدار آمده است: رخداد صاعقه‌های مرگبار در روز جمعه با ورود ناوه آشوبناک مدیترانه‌ای از ظرفیت به شدت بالایی برخوردار است که میتواند منجر به مرگ افراد به دلیل برق گرفتگی و سوختگی شدید ناشی از برخورد صاعقه شود.

اکیدا هشدار می‌دهیم طی روز جمعه از چرای دام در ارتفاعات و مناطق دشتی، انجام امورات کشاورزی در محیط‌های باز، قرارگرفتن در بلندی‌ها و و در مجاورت اجسام فلزی و کوهنوردی پرهیز کنید!

در تصویر بالا مناطق با رنگ جگری و بخصوص بنفش پتانسیل خطرناکی از جهت رخداد صاعقه‌های شدید را دارند.

محتوای این اطلاعیه را به اطلاع سایرین برسانید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • مأموریت دشوار بلینکن