Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی بقایی,فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: وظیفه بسیج در این انتخابات تنها تبیین و روشنگری است و به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از افراد نخواهد داشت .

او  اظهار داشت : انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو از جهاتی حائز اهمیت است، که باید به آن‌ها توجه ویژه ای کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: یکی از موضوعات مهم این است که این انتخابات، نخستین انتخابات در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد است.

علی بقایی تصریح کرد: دشمنان بدنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی بر روی عموم مردم ، حضور مردم در پای صندوق های رای را کم رنگ کنند، لذا باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم را برای این موضوع داشته باشیم .

او افزود: نکته دیگری  بسیار حائز اهمیت، این است که ما به سمت قله در حرکتیم و ضرورت دارد، بتوانیم با انسجام بیشتر انشاالله کارآمدی بیشتر نظام اسلامی را تثبیت کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد:بحث بعدی، محور مقاومت و جبهه مقاومت است که روز به روز به پرچمداری ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است و دشمنان در صدد تخریب آن هستند لذا تشکیل دولت انقلابی نقشه دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

بقایی اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت مستقر، عمده توانش را در سیاست خارجی و برجام گذاشت و متاسفانه نتیحه چندانی نداشت، باید دولتی در راًس کار قرار بگیرد که بتواند این انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند، به توان داخلی تکیه زده و نظامی کارآمد را رقم بزند

او یاد آور شد: وظیفه بسیج این است که این موضوعات را برای عموم مردم تبیین کنند تا در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری باشیم و هم نخبگان و متخصصان و افراد پویا و با نشاط و انقلابی در راس کار قرار گیرند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای