Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌ شهرداری بندرعباس گفت: در کنار تلاش کادر درمان، سازمان‌ آرامستان‌ها در خط مقدم خدمات به خانواده متوفیان کرونایی قرار دارد و تلاش‌های جهادی و همت کارکنان آرامستان‌ها در خدمات به مردم کشور ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بهمن‌نژاد بندری در بازدید از مجموعه آرامستان شهرداری مشهد و در دیدار با همتای مشهدی خود اظهار کرد: تبادل تجربیات و اطلاعات مؤثر بین سازمان‌ها باعث انجام بهتر امور و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به شهروندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط جامعه در مبارزه با ویروس کرونا، افزود: در کنار تلاش کادر درمان، سازمان آرامستان‌ها در خط مقدم خدمات به خانواده متوفیان کرونایی قرار دارد و تلاش‌های جهادی و همت کارکنان آرامستان‌ها در خدمات به مردم کشور ستودنی است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ادامه داد: در خصوص نحوه خدمات‌دهی به اموات حاصل از بیماری کرونا و در کنار آن حفاظت از سلامت پرسنل سازمان‌های مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد و بندرعباس تبادل تجربیات و اطلاعات مؤثری در راستای حفظ سلامت کارکنان و محیط صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اقداماتی مانند ایجاد واحد اجرایی جهت تعمیر و نصب سنگ‌های قبور، توسعه قطعات جدید و قطعات خانوادگی، احداث جاده ورودی، ساخت آلاچیق، احداث بازارچه، احداث بوستان، احداث دو پارک بازی، همسطح‌سازی قطعات، تأسیس مرکز اعزام حمل متوفی و واحد تشریفات جهت خدمات مراسم‌ها، ایجاد واحد نقلیه جهت نوسازی و بهسازی ناوگان خودرویی و موتوری خدماتی در سال‌های اخیر در مجموعه آرامستان شهرداری بندرعباس انجام شده است.

بهمن‌نژاد بندری گفت: در این بازدید تجربیات ارزنده‌ای مانند بررسی قوانین و مقررات مربوطه و نحوه خدمات اجرایی در تعمیر و نصب سنگ قبور، احداث آلاچیق، احداث آرامگاه‌های خصوصی خانوادگی، احداث قطعات طبقاتی و ایجاد کدهای درآمدی جدید بین طرفین بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس همچنین از محیط آرامستان فردوس مشهد، فعالیت‌ها و پروژه‌های در حال اجرای آرامستان مشهد، فضای سبز، مرکز خدمات متوفیان، غسالخانه و مرکز اعزام خودروهای حمل متوفی بازدید کرد.

کد خبر 492402

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرامستان ها کلانشهر شهر شهرداري بندرعباس کرونا در ایران رعایت قوانین آرامستان انتقال تجربه آرامستان های مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری بندرعباس آرامستان شهرداری مدیریت آرامستان آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای راه اندازی بزرگ‌ترین نخاله گاه تبریز در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شرق تبریز آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی تحویل زمین سه هکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، پروژه راه‌اندازی بزرگترین نخاله‌گاه در تبریز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برای همین منظور طی جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله‌گاه شرق تبریز تحویل این سازمان شد.

هراتی تصریح کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار است که در فاز نخست سه هکتار برای بهره‌برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله اه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله‌گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله‌ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مسیل‌های رودخانه‌ها در حوزه شرق تبریز باشیم.

وی گفت: بیشتر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد و نبود یک محل به عنوان نخاله‌گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد از جمله تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده‌های اصلی توسط ماشین‌های حمل نخاله می‌شد که نازیبایی‌های بصری و آلودگی محیط زیست را به دنبال داشت.

کد خبر 747804

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر