Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «محمد شریعتمداری» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ‏اقدام‌های سازمان تامین اجتماعی در حوزه سلامت منحصر به حذف ‎دفترچه‌های درمان نیست.

وی افزود: نه تنها سهم آورده سازمان در ‎بیمه تکمیلی بازنشستگان نسبت به سال قبل هفت برابر، بلکه درمان بیمه‌شدگان در شهرهای فاقد مراکز ملکی در بیمارستان‌های دولتی کاملا رایگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون پیش از این اعلام کرد که درمان همه بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در شهرهایی که سازمان بیمارستان ملکی ندارد، در بیمارستان‌های دولتی رایگان است و برای جلوگیری از تردد و رفاه بیشتر بازنشستگان ۶۵ سال به بالا، درمان آنها حتی در صورت وجود بیمارستان ملکی، در بیمارستان های دولتی رایگان است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی توییتر توسعه ایران ایرنا محمد شریعتمداری بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی توییتر توسعه ایران سازمان تامین اجتماعی توییتر توسعه ایران ایرنا محمد شریعتمداری بازنشستگان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی